Blog o gadżetach i technologii. Najnowsze telefony, tablety, laptopy, smartwatche i etui na telefony. Telefon Samsung oraz telefon Microsoft.

24/09/2014

LG i największa reklama w historii

Firma LG stworzyła największą w historii reklamy konstrukcję promującą flagowy telefon G3.

LG dokłada wszelkich starań aby o nowym, flagowym produkcie – smartfonie LG G3 – dowiedział się każdy. Robi to z takim rozmachem, że przy okazji jednej z konstrukcji reklamowych – długim na 240 metrów i wysokim na 12 metrów billboardzie – pobiła rekord Guinnessa w kategorii „Największa zewnętrzna struktura reklamowa na świecie”.

Billboard ważący 1800 ton i w większości zbudowany ze stali można zobaczyć przy drodze na lotnisko King Khalid International Airport w Riyadh (Arabia Saudyjska). Docelowo, reklamę ma zobaczyć aż 20 milionów osób, co szacunkowo przyniesie firmie dodatkowe 25 milionów dolarów przychodu.

2

1

(RED)


Superszybki, hybrydowy system WiFi Q2

Huawei zaprezentował hybrydowy zestaw WiFi Q2 podczas targów CES w Las Vegas. Urządzenie zapewnia bardzo szybką i stabilną łączność o przepustowości do 1867Mbps, co ma szczególne znaczenie dla coraz popularniejszych rozwiązań inteligentnego domu oraz rozrywki. System Huawei Wi-Fi Q2 pozwala cieszyć się doskonałą szybkością i zasięgem, niezależnie od wielkości czy kształtu domu, odległości między routerem […]

Dużo korzystaliśmy z internetu mobilnego

Minione święta okazały się równie dobrym czasem do korzystania z internetu na urządzeniach mobilnych, co w dni powszednie. Z danych Virgin Mobile wynika, że przez trzy dni 24-26 grudnia 2017 zużyto łącznie 85242 GB danych. Dla porównania w trzy dni poprzedzające święta tj. 21-23 grudnia 2017 użytkownicy wykorzystali 89858 GB danych. Wynika z tego, że […]

CDA Premium ma już 100 tys. abonentów!

CDA Premium wyrasta na lidera polskiego rynku VOD. Spółka właśnie poinformowała, że ma już 100 tys. osób, które opłacają abonament. Podobnych informacji nie chcą udzielać inni gracze tego rynku… Przy okazji CDA zdradziło, że w trakcie świąt, Sylwestra i Nowego Roku widzowie kanału premium „wyoglądali” aż ćwierć miliona godzin!

Techcity na Facebooku