Blog o gadżetach i technologii. Najnowsze telefony, tablety, laptopy, smartwatche i etui na telefony. Telefon Samsung oraz telefon Microsoft.

02/09/2015

Orange szuka pomysłów na samochód przyszłości

W ramach programu Imagine with Orange, rusza właśnie kampania poświęcona pomysłom na inteligentne i autonomiczne samochody. Orange promuje w ten sposób wiedzę o innowacjach i zachęca do ich współtworzenia. Pomysły można zgłaszać od 1 września do 1 grudnia.

Przewiduje się, że do 2020 roku, na drogach będzie prawie 220 milionów inteligentnych samochodów, w tym 10 milionów aut mogących poruszać się bez udziału kierowcy. Sektor motoryzacyjny i transport wprowadzają liczne innowacje: Inteligentny samochód (od częściowo autonomicznego auta kierowanego przez człowieka do samodzielnego pojazdu), alternatywne rodzaje napędu (elektryczny, wodór, bio diesel), inteligentny kokpit (Orange CarFi, Apple Carplay i Google Android Auto), nowe sposoby korzystania z aut (carpooling, carsharing, społecznościowe przesyłki kurierskie). Jednak coraz częściej to sami użytkownicy napędzają rozwój samochodów, dlatego Orange włącza się w nurt zmian zachodzących w tej dziedzinie i rozważań, jak wpłyną one na nasze życie.

W obecnej kampanii Imagine with Orange szuka pomysłów na to, jak w przyszłości mogą wyglądać samochody i korzystanie z nich. W jaki sposób świat cyfrowy kreuje na nowo rolę kierowcy i pasażera? Jak poprawić bezpieczeństwo dzięki inteligentnym i autonomicznym samochodom? Jak możemy wykorzystać czas uwolniony dzięki autonomiczności pojazdów? Jakie kreatywne usługi transportu i dostawy można opracować, wykorzystując łączność inteligentnych samochodów? To tylko niektóre z pytań, które rodzą się kiedy pomyślimy o przyszłości motoryzacji. Orange zachęca użytkowników do podzielenia się swoimi rozwiązaniami.

Orange szuka pomysłów na samochód przyszłości

Pomysły do Imagine with Orange można zgłaszać od 1 września do 1 grudnia za pomocą platformy internetowej: imagine.orange.pl. Wszyscy mogą również komentować i uczestniczyć w dyskusji na temat zgłoszonych propozycji, co sprawia, że wokół idei tworzy się społeczność. I to właśnie społeczność wybiera najciekawsze pomysły, które na zakończenie kampanii zostaną nagrodzone. Ich autorzy dostaną od Orange innowacyjne, bezprzewodowe projektory multimedialne, LeBloc i wyjadą do Paryża, gdzie wezmą udział w warsztatach z zespołem ds. innowacji, w czasie których będą rozwijać swoje pomysły.

(RED)


Miłość w internecie na wznoszącej fali

Miłość jest jednym z najbardziej pożądanych przez człowieka uczuć i coraz częściej szukamy jej w Internecie. Już prawie jedna trzecia małżeństw w USA zawierana jest między osobami, które poznały się w internecie. Co ciekawe, z badań zawartych w „Social Integration via Online Dating 2017”,opracowanych przez Josu ́e Ortega and Philipp Hergovich wynika, że małżonkowie, którzy […]

Nadchodzi czas klasycznych telefonów?

Badania CBOS pokazały, że w 2017 roku 43% Polaków wybrało tradycyjne komórki zamiast smartfonów. Choć liczba użytkowników smartfonów w naszym kraju nadal rośnie, pojawił się również przeciwny trend. Coraz więcej osób świadomie powraca do klasycznych telefonów. Model FS 03 marki Blaupunkt może stanowić odpowiedź na ich potrzeby. Blaupunkt Competence Center Mobile Phones ogłosił wejście na […]

Szybkie skanowanie książek i artykułów

To, że studenci muszą skanować w czasie studiów tysiące stron, nikogo nie dziwi. Jest też np. wiele osób posiadających bogatą kolekcję gazet, które chętnie zamieniłyby stos makulatury na cyfrowe kopie. To tylko dwie z wielu innych grup, których przedstawiciele powinni się zainteresować IRIScan Book 3 – urządzeniem przeznaczonym do skanowania m.in. książek, magazynów, listów czy […]

Techcity na Facebooku