Blog o gadżetach i technologii. Najnowsze telefony, tablety, laptopy, smartwatche i etui na telefony. Telefon Samsung oraz telefon Microsoft.

27/01/2016

Interactions Europe wprowadza nową markę i rozszerza profil działania

Międzynarodowa sieć reklamowa Interactions Europe uruchamia nową markę o nazwie Adaptiff i dokonuje istotnych zmian w strukturze. W efekcie powstają dwa projekty z własną ofertą, profilem oraz zasięgiem działania.

Nową marką na rynku, wydzieloną z dotychczasowych struktur Interactions Europe jest Adaptiff. Firma w ramach tego projektu będzie oferować dwa produkty reklamowe – znany wcześniej format komunikacji natywnej Type-ins oraz nowe rozwiązanie o nazwie Amplify. Jest to unikalna platforma służąca do kompleksowego zarządzania wszystkimi treściami content marketingowymi marki, bez względu na miejsce ich publikacji. Amplify pozwala marketerom porównywać w czasie rzeczywistym kilkanaście różnych wskaźników zaangażowania, konsumpcji oraz ruchu na treściach marki, a następnie prowadzić zintegrowane działania amplifikacyjne – kierujące ruch na najlepiej angażujące treści w ściśle zdefiniowanych widowniach w oparciu o model CPC.

Amplify nie tylko wreszcie ułatwia zarządzanie kompleksowymi projektami content marketingowymi, ale również daje marketerom prawdziwy obraz prowadzonych wielonakanałowych aktywności kontentowych w sieci. To platforma, która na bieżąco analizuje wydajność wszystkich treści w obrębie danej marki, bez względu na kanał ich publikacji czy amplifikacji.opisuje nowy produkt Tomasz Wileński, managing partner odpowiadający za rozwój i relacje inwestorskie Interactions Europe.

Interactions Europe logo

Adaptiff jest produktem sieciowym, skierowanym głównie do międzynarodowych domów mediowych i agencji interaktywnych. Główne biuro Adaptiff znajduje się w Londynie, skąd realizowane są projekty reklamowe w całej Europie. Komunikacja natywna oparta na formacie Type-ins prowadzona jest w oparciu o wyłączne przedstawicielstwo w Europie produktów amerykańskej firmy Solve Media, Inc. (międzynarodowym operatorem i właścicielem formatu Type-ins), a produkt Amplify przygotowany został w oparciu o wyłączne przedstawicielstwo w Europie technologii amerykańskiej firmy Simple Reach.

Z kolei marka Interactions Europe będzie funkcjonować na razie jedynie na rynku polskim i realizować będzie kompleksowe projekty z zakresu content marketingu. Oferta Interactions Europe stanowi znakomite uzupełnienie kompetencji domów mediowych i agencji interaktywnych w zakresie realizacji kompleksowych projektów content marketingowych, w szczególności w obszarze strategii, tworzenia treści, publikacji treści, zarządzania efektywnością oraz optymalizacji konwersji sprzedażowej. Osobą zarządzającą obydwoma markami pozostaje Paweł Milcarz, wieloletni managing partner Interactions Europe.

Wydzielenie dwóch osobnych marek i zmiany w strukturze oraz sposobie funkcjonowania były koniecznością. Nasza siedziba w Londynie już jakiś czas temu przejęła funkcję centrali jeżeli chodzi o wszystkie międzynarodowe projekty związane z komunikacją natywną, nawet te dotyczące Polski. To z Londynu obsługujemy wszystkie główne rynki Europejskie i tam też zapadają najważniejsze decyzje klientów. Wydzielenie dwóch osobnych marek w ramach jednej organizacji i wprowadzenie podziału zadań znacznie ułatwi nam funkcjonowanie, a w dalszej perspektywie powinno być także impulsem do dalszego rozwoju. – tłumaczy Paweł Milcarz.

(RED)


Jest nowy ultrabook z serii Huawei MateBook D

Ekran Full HD o przekątnej 15.6” oraz minimalistyczna obudowa wyróżniają najnowszy ultrabook Huawei MateBook D. Zaprojektowany z myślą o klientach indywidualnych i biznesowych, którzy lubią pracować w dobrym stylu. Na polskim rynku Huawei MateBook D 15.6” będzie dostępny w dwóch wariantach. Pierwszy oferuje bardzo szybki i bezgłośny dysk SSD o pojemności 256 GB oraz układ […]

RODO a ochrona dzieci w internecie

Co dziesiąty polski internauta to małoletni w wieku od 7 do 14 lat – wynika z informacji podanej przez firmę Polskie Badanie Internetu. Aby zapewnić dzieciom bezpieczeństwo w wirtualnym świecie, opiekunowie muszą się mierzyć z wieloma wyzwaniami, RODO wychodzi im naprzeciw regulując kwestie ochrony danych osobowych w Internecie osób poniżej 16 roku życia. Obostrzenia dotyczą […]

Facebook usuwa 200 aplikacji

Po aferze Cambridge Analytica, prezes Facebooka Mark Zuckerberg ogłosił 21 marca, że firma przeprowadzi audyt w celu zidentyfikowania podejrzanych aplikacji, które mogły wykorzystywać dane użytkowników w niewłaściwy sposób. Do tej pory wykryto i usunięto 200 aplikacji, ale ich nazwy nie zostały jeszcze upublicznione. Użytkownicy, których dane zostały niewłaściwie wykorzystane, zostaną natychmiast powiadomieni przez zespół Facebooka. […]

Techcity na Facebooku