Blog o gadżetach i technologii. Najnowsze telefony, tablety, laptopy, smartwatche i etui na telefony. Telefon Samsung oraz telefon Microsoft.

16/06/2016

Euro 2016: serwisy sportowe coraz popularniejsze

Ostatni weekend dostarczył wiele emocji ─ piłkarskie drużyny rozegrały aż 7 meczów, a wśród nich był również zwycięski mecz Polski z Irlandią Północną. Z tej okazji Gemius postanowił przyjrzeć się najpopularniejszym serwisom sportowym i sprawdził czy wydarzenia piłkarskie miały wpływ na liczbę i zasięg internautów oraz liczbę odsłon wybranych domen.

Serwisem, który w piłkarski weekend (10-12 czerwca 2016 roku) odwiedziło najwięcej internautów była sekcja sportowa WP.pl, ze średnią liczbą użytkowników w tych dniach 1,4 mln i średnim zasięgiem na poziomie 5,5 proc. (źródło: badanie Gemius/PBI). Wraz ze wzrostem sportowych emocji rosła też liczba użytkowników i zasięg domeny. Piątek ─ 10 czerwca, dział sportowy WP.pl zakończył na drugim miejscu w zestawieniu Gemiusa, notując 962 tys. użytkowników (3,81 proc. internautów), jednak w sobotę odwiedziło go już 1,3 mln internautów (5,3 proc.). Niedziela była szczęśliwym dniem nie tylko dla polskiej reprezentacji. Sekcję sportową WP.pl odwiedziło w tym dniu 1,9 mln użytkowników (7,37 proc.), dwukrotnie więcej niż w dniu otwarcia Euro 2016.

Stronami WWW oraz sekcjami sportowymi portali ogólnoinformacyjnych, na które w ostatni weekend również chętnie zaglądali internauci były: Onet.pl ─ sport, Sport.pl, Przegladsportowy.pl, Polsatsport.pl, Ipla.tv, Interia.pl ─ sport, Tvp.pl ─ sport, Meczyki.pl, Mecze24.pl.

Euro 2016: serwisy sportowe coraz popularniejsze

Analizując pierwsze dwa weekendy czerwca oraz dane dla wybranych domen widzimy wyraźne różnice w liczbie użytkowników i zasięgach stron WWW. W dniach 3-5 czerwca analizowane domeny najlepszy wynik osiągnęły w niedzielę ─ łącznie dotarły do 2,4 mln internautów (9,7 proc.). Prawie dwukrotnie więcej użytkowników odwiedziło serwisy sportowe tydzień później, w niedzielę 12 czerwca ─ łącznie 4,6 mln internautów (18,2 proc.). Na Euro 2016 zyskała też Ipla.tv, która transmitowała cały turniej.

(RED)


Apsik! na alergię

Alergie stanowią bardzo ważny, ale często bagatelizowany problem zdrowotny. Alergiczny nieżyt nosa jest bardzo częstym schorzeniem w polskiej populacji. Ponad 14,5 mln osób w Polsce cierpi na nieżyty nosa, a ponad 8,5 mln na alergiczny nieżyt nosa. Z pomocą przychodzi m.in. kompleksowa, personalizowana aplikacja mobilna Apsik!, stworzona we współpracy z pacjentami i alergologami z Ośrodka […]

Aplikacja dla miejskich rowerzystów

Z myślą o potrzebach ludzi aktywnych, korzystających na co dzień z systemów rowerów miejskich w całej Polsce, powstała aplikacja mobilna „Rower Miejski!”.  Wyświetla ona mapę okolicznych stacji rowerowych, informując również o ilości dostępnych rowerów w każdej z nich. Użytkownik może znaleźć najbliższy punkt, w którym dostępne są rowery dostępne do wypożyczenia. Oprócz prezentacji aktualnych danych – aplikacja daje również możliwość przeglądania ich […]

Fotele dla fanów Battlefield i Call of Duty

Sukces foteli gamingowych zachęcił Genesis do eksperymentowania z serią Nitro. Już wkrótce gracze będą mogli zasiąść na fotelu wojennych barwach rodem z najlepszych shooterów w klimatach II WW. Producent coraz poważniej myśli o postawieniu na personalizację produktów. Na pierwszy ogień idzie wygląd fotela. Pierwsze eksperymenty zostały już zrobione: niektórzy współpracujący z marką influencerzy otrzymali krzesła […]

Techcity na Facebooku