14/04/2009

Nowa barwna promocja Nikona

Nikon Polska rozpoczyna loterię konsumencką pod hasłem „Zatrzymaj barwy Nikona i wygraj!”. Promocja, w której można wylosować samochód osobowy SUZUKI SX4 i jeden ze stu laptopów DELL to pierwszy tego typu projekt w branży fotograficznej w Polsce, z tak atrakcyjną pulą nagród. Loteria jest uzupełnieniem trwającej od początku miesiąca kampanii wizerunkowej Nikon COOLPIX. Potrwa do 22 lipca 2009 r.

Aby wziąć udział w loterii, należy kupić na terenie Polski jeden z produktów promocyjnych – cyfrowy aparat culkompaktowy NIKON COOLPIX – L19, L20, S220, S230, S560, S60, S620, S630, L100, P90 lub P6000, a następnie wysłać pod numer 7193 wiadomość SMS o treści „NIKON + numer seryjny zakupionego aparatu”. Począwszy od 14 kwietnia, codziennie przez 100 dni do zakończenia loterii, losowane będą komputery DELL. Finał promocji – losowanie samochodu SUZUKI SX4 – odbędzie się 23 lipca br.

Loteria „Zatrzymaj barwy Nikona i wygraj!” wspierana jest przez kampanię reklamową w prasie, Internecie, materiały POS w punktach sprzedaży oraz przez dedykowaną stronę internetową www.barwynikona.pl, na której prowadzona jest zabawa w formie marketingu wirusowego. Polega na dodawaniu portretów    do zabawnego zdjęcia, które następnie – jako „fotokawał” w formie kartki internetowej – można rozsyłać do znajomych.

 

“Wiosna jest okresem, kiedy w związku ze wzrostem zainteresowania konsumentów aparatami cyfrowymi, intensyfikujemy działania marketingowe. Od początku kwietnia trwa już kampania wizerunkowa aparatów COOLPIX – w Internecie, prasie lifestyle dla kobiet oraz fotograficznej i IT, której towarzyszy kampania outdoor na autobusach w ośmiu największych miastach Polski. Zarówno w kampanii wizerunkowej jak   i loterii konsumenckiej akcentujemy bogactwo kolorystyczne aparatów serii COOLPIX – od delikatnych pasteli po klasyczną czerń, podkreślając że wśród nich każdy użytkownik może znaleźć kolor odpowiadający jego upodobaniom” – mówi Katarzyna Romaniuk, kierownik marketingu Nikon Polska.

www.barwynikona.pl

Udostępnij ten artykuł...

Aż 3 miesiące gratis w CDA Premium!

Wystartowała świąteczna promocja w CDA Premium. Za dostęp do CDA Premium wraz z pakietem 35 programów telewizyjnych na 12 miesięcy zapłacimy jak za 9 miesięcy. Nie dość, że oferta jest skierowana do nowych i obecnych użytkowników, to jeszcze nie trzeba do tego angażować karty kredytowej. Jak to zrobić? Udostępnij ten artykuł…

Udostępnij ten artykuł...

Co to jest scrum i jakie są role w zespole scrumowym?

Stałe monitorowanie efektów pracy, transparentność postępów i konsekwentne wyciąganie wniosków z popełnionych błędów – właśnie takie efekty może zapewnić sprawnie działający zespół scrumowy. Jak jest zorganizowany i jakie role pełnią w nim poszczególni członkowie? Sprawdź! Udostępnij ten artykuł…

Udostępnij ten artykuł...

JustWatch: Netflix pozostaje zdecydowanym liderem

JustWatch, międzynarodowy przewodnik po serwisach streamingowych, przygotował krótki raport na temat sytuacji na rynku serwisów SVOD w Polsce w 2021 roku. Udziały w rynku SVOD w III kwartale 2021 roku Podczas, gdy Netflix pozostaje zdecydowanym liderem rynku w Polsce, HBO Go zyskało w III kwartale 1% udziału w rynku i umocniło swoją pozycję na drugim […]

Udostępnij ten artykuł...