14/04/2009

Nowa barwna promocja Nikona

Nikon Polska rozpoczyna loterię konsumencką pod hasłem „Zatrzymaj barwy Nikona i wygraj!”. Promocja, w której można wylosować samochód osobowy SUZUKI SX4 i jeden ze stu laptopów DELL to pierwszy tego typu projekt w branży fotograficznej w Polsce, z tak atrakcyjną pulą nagród. Loteria jest uzupełnieniem trwającej od początku miesiąca kampanii wizerunkowej Nikon COOLPIX. Potrwa do 22 lipca 2009 r.

Aby wziąć udział w loterii, należy kupić na terenie Polski jeden z produktów promocyjnych – cyfrowy aparat culkompaktowy NIKON COOLPIX – L19, L20, S220, S230, S560, S60, S620, S630, L100, P90 lub P6000, a następnie wysłać pod numer 7193 wiadomość SMS o treści „NIKON + numer seryjny zakupionego aparatu”. Począwszy od 14 kwietnia, codziennie przez 100 dni do zakończenia loterii, losowane będą komputery DELL. Finał promocji – losowanie samochodu SUZUKI SX4 – odbędzie się 23 lipca br.

Loteria „Zatrzymaj barwy Nikona i wygraj!” wspierana jest przez kampanię reklamową w prasie, Internecie, materiały POS w punktach sprzedaży oraz przez dedykowaną stronę internetową www.barwynikona.pl, na której prowadzona jest zabawa w formie marketingu wirusowego. Polega na dodawaniu portretów    do zabawnego zdjęcia, które następnie – jako „fotokawał” w formie kartki internetowej – można rozsyłać do znajomych.

 

“Wiosna jest okresem, kiedy w związku ze wzrostem zainteresowania konsumentów aparatami cyfrowymi, intensyfikujemy działania marketingowe. Od początku kwietnia trwa już kampania wizerunkowa aparatów COOLPIX – w Internecie, prasie lifestyle dla kobiet oraz fotograficznej i IT, której towarzyszy kampania outdoor na autobusach w ośmiu największych miastach Polski. Zarówno w kampanii wizerunkowej jak   i loterii konsumenckiej akcentujemy bogactwo kolorystyczne aparatów serii COOLPIX – od delikatnych pasteli po klasyczną czerń, podkreślając że wśród nich każdy użytkownik może znaleźć kolor odpowiadający jego upodobaniom” – mówi Katarzyna Romaniuk, kierownik marketingu Nikon Polska.

Przeczytaj także:   Panasonic prezentuje technologię Full HD 3D na targach IFA 2009

www.barwynikona.pl

Uwaga na walentynkowe (erotyczne) prezenty!!!

Statystki pokazują, że w czasie pandemii COVID-19 wzrosła sprzedaż nowoczesnych gadżetów erotycznych. Gadżety erotyczne coraz częściej powiązane są także z aplikacjami i przechowują dane w chmurze. To oznacza całkiem nowe wyzwania w kwestii ochrony prywatności dla ich użytkowników – przestrzegają eksperci ds. cyberbezpieczeństwa ESET. Gadżety erotyczne coraz lepiej się sprzedają. To m.in. rezultat obostrzeń dotyczących […]

innogy go! kończy działalność

Jedyna w Polsce wypożyczalnia w pełni elektrycznych aut na minuty, innogy go!, kończy działalność w połowie marca. Samochody będą stopniowo wycofywane z ulic Warszawy, ale klienci usługi nadal będą mieli szansę przejechać się elektrykiem. innogy go! to największa w Polsce i aktualnie jedyna wypożyczalnia wyłącznie elektrycznych samochodów. Została uruchomiona w kwietniu 2019 roku. Ideą projektu […]

Poczta Polska: uwaga na fałszywe maile o niedostarczeniu przesyłki

Poczta Polska informuje o fałszywej akcji phishingowej rozsyłanej na elektroniczne skrzynki pocztowe, w której cyberprzestępcy podszywają się pod tę instytucję. Wiadomość e-mail o temacie „Brak powiadomienia o dostawie.” jest rozsyłana z adresu test@a-m2.ru, w której jest zawarta informacja o niedostarczeniu przesyłki do odbiorcy oraz sposobie możliwości jej odebrania, w tym nakłonienie do kliknięcia w podejrzany […]