23/04/2009

STEMPEL – narzędzie do obsługi przesyłek pocztowych

Każda firma w swojej działalności, w większym lub mniejszym zakresie, korzysta z usług pocztowych. Począwszy od wysyłania zwykłych listów, a skończywszy na skomplikowanej wysyłce przesyłek pobraniowych, czy kurierskich. By uniknąć żmudnego wypisywania druków i zaoszczędzić czas warto zainwestować w program do zarządzania wysyłkami.

Wychodząc naprzeciw potrzebom firm nowoczesnych, stawiających na efektywność pracy Biuro Informatyki Stosowanej FORMAT stworzyło wielofunkcyjny i prosty w obsłudze program do obsługi wszelkiego rodzaju przesyłek.
STEMPEL® to specjalistyczny program wspomagający wysyłkę: paczek, przesyłek pobraniowych, listów, przesyłek listowych z zadeklarowaną wartością, przesyłek kurierskich, przekazów pocztowych, przelewów i przekazów bankowych. Pozwala on uniknąć żmudnego i czasochłonnego ręcznego wypełniania druków i zestawień, szczególnie przy dużej ilości wysyłek. STEMPEL® jest zgodny z usługami Poczty Polskiej, InPost i DPD.

Program do obsługi przesyłek pocztowych STEMPEL® dostępny w dwóch wersjach ułatwi pracę zarówno w małej firmie, jak i w dużym przedsiębiorstwie.

stempel_mini-1Wersja „STEMPEL mini” sprawdzi się w firmach o mniejszej ilości wysyłek, nie posiadających w tym zakresie specjalnych umów z operatorami. Druki związane z paczkami i przesyłkami pobraniowymi realizowane są tu na oryginalnych wielowarstwowych blankietach samokopiujących.

„STEMPEL Plus” przeznaczony jest dla firm posiadających odpowiednie umowy z operatorami oraz przydzieloną pulę numerów nadań. Druki niezbędne do wysyłek drukowane są na pojedynczych czystych kartkach papieru według obowiązujących wzorów. W wersji tej można zarządzać numerami nadań, jakie Poczta przydzieliła użytkownikowi. Program rejestruje numery oddzielnie w grupach: listy polecone, paczki, przesyłki pobraniowe, zarządza ich wykorzystaniem i drukuje kody kreskowe na blankietach.

Dodatkową, płatną usługą w programie STEMPEL® jest możliwość współpracy z serwisem aukcyjnym Allegro.pl. Dzięki tej opcji można importować z konta użytkownika Allegro dane o aukcjach i o kupujących w celu przygotowania wysyłek. Funkcja importu dostępna jest zarówno wersji „STEMPEL mini” jak i „STEMPEL plus”. Producent na specjalne zamówienie wykonuje także moduły umożliwiające import listy adresatów lub dyspozycji nadań z obcych programów np. sklep internetowy lub system sprzedaży.

Ręczne wypisywanie sterty kopert i druków pocztowych w czasach komputeryzacji to zwyczajne marnotrawstwo czasu i pracy. Dzięki programowi STEMPEL® nowoczesna firma zyska narzędzie, dzięki któremu obsługa przesyłek pocztowych uprości się maksymalnie.

Cena: „Stempel mini”  – 69 zł netto.
„Stempel Plus” cena pojedynczej licencji programu – 590 zł netto.

Ze strony internetowej http://www.format.wroc.pl można pobrać w pełni funkcjonalną, bezpłatną wersję testową.

Udostępnij ten artykuł...

Pandemia zwiększyła ryzyko wyłudzenia danych w Internecie

W przypadającym 12 października Dniu Bezpiecznego Komputera, warto zwrócić uwagę, że do 71% wzrósł odsetek użytkowników świadomych grożących im cyberzagrożeń. Nadal jednak nie wszyscy nauczyli się korzystać z rozwagą z dostępu do sieci i mogą paść ofiarą nieuprawnionego wykorzystania ich personaliów. Jeszcze przed wybuchem pandemii dla wielu osób „bycie online” było stanem tak naturalnym, że […]

Udostępnij ten artykuł...

Czym kierować się dobierając etui do smartfona? Podpowiadamy!

Trudno wyobrazić sobie dzisiaj codzienność bez smartfonów. Trudno także zabezpieczyć nowoczesny sprzęt bez odpowiedniego etui do smartfona. Wysokiej klasy smartfony to przecież niemały wydatek, dlatego rozsądnie jest wraz z zakupem nowego sprzętu pomyśleć o chroniącym go przed uszkodzeniami wyposażeniu. Jakie etui spisują się tutaj najlepiej? Sprawdziliśmy wybrane rozwiązania dedykowane popularnym modelom Etui Samsung Galaxy A52 […]

Udostępnij ten artykuł...

W Polsce działa 51 000 e-sklepów

W połowie września liczba e-sklepów zarejestrowanych w Polsce wyniosła 51 tysięcy. Jednak 75% z nich znajduje się w złej lub bardzo złej sytuacji finansowej. Dużym problemem w e-commerce jest porzucanie koszyków przez klientów – robi tak aż 70 proc. Polaków. Liczba sklepów internetowych w Polsce niezmiennie rośnie, a w ciągu ostatnich trzech lat wzrost ten […]

Udostępnij ten artykuł...