19/04/2009

W IPFON taniej na komórki

Począwszy od 1 maja 2009 r. IPFON obniża ceny na połączenia komórkowe.  Obniżka cen rozmów z komórkami dotyczy połączeń do trzech sieci komórkowych: Era, Plus oraz Orange.

Dzięki temu, od 1 maja użytkownicy IPFON, dzwoniąc na komórkę zapłacą aż o 26% mniej. Nowa cena to 0,39 zł brutto za minutę rozmowy (0,32 zł netto). Stara cena wynosiła 53 grosze brutto.

Począwszy od 1 maja 2009 cena połączeń na tel. komórkowe bez prezentacji numeru zrówna się z ceną za połączenia z prezentacją numeru.

Żeby skorzystać z usług IPFON, należy mieć stały dostęp do Internetu. Dzwonić można albo z komputera (przy pomocy darmowego programu, tzw. softphone), albo za pomocą zwykłego aparatu telefonicznego. W tym drugim przypadku potrzebna jest jeszcze specjalna bramka VoIP, do której można podłączyć dowolny aparat analogowy.

www.ipfon.pl

Udostępnij ten artykuł...

Pandemia zwiększyła ryzyko wyłudzenia danych w Internecie

W przypadającym 12 października Dniu Bezpiecznego Komputera, warto zwrócić uwagę, że do 71% wzrósł odsetek użytkowników świadomych grożących im cyberzagrożeń. Nadal jednak nie wszyscy nauczyli się korzystać z rozwagą z dostępu do sieci i mogą paść ofiarą nieuprawnionego wykorzystania ich personaliów. Jeszcze przed wybuchem pandemii dla wielu osób „bycie online” było stanem tak naturalnym, że […]

Udostępnij ten artykuł...

Czym kierować się dobierając etui do smartfona? Podpowiadamy!

Trudno wyobrazić sobie dzisiaj codzienność bez smartfonów. Trudno także zabezpieczyć nowoczesny sprzęt bez odpowiedniego etui do smartfona. Wysokiej klasy smartfony to przecież niemały wydatek, dlatego rozsądnie jest wraz z zakupem nowego sprzętu pomyśleć o chroniącym go przed uszkodzeniami wyposażeniu. Jakie etui spisują się tutaj najlepiej? Sprawdziliśmy wybrane rozwiązania dedykowane popularnym modelom Etui Samsung Galaxy A52 […]

Udostępnij ten artykuł...

W Polsce działa 51 000 e-sklepów

W połowie września liczba e-sklepów zarejestrowanych w Polsce wyniosła 51 tysięcy. Jednak 75% z nich znajduje się w złej lub bardzo złej sytuacji finansowej. Dużym problemem w e-commerce jest porzucanie koszyków przez klientów – robi tak aż 70 proc. Polaków. Liczba sklepów internetowych w Polsce niezmiennie rośnie, a w ciągu ostatnich trzech lat wzrost ten […]

Udostępnij ten artykuł...