16/04/2009

W Środy z Orange – dwa bilety do kina w cenie jednego

W każdą środę, począwszy od 22 kwietnia br. każdy klient Orange może wybrać się do kina i kupić dwa bilety w cenie jednego. Wystarczy, że skorzysta z programu Środy z Orange i wyśle SMS o treści FILM pod numer 241. W ten sposób klienci zamawiają bilety na dowolny, środowy seans filmowy w kinach Cinema City i Orange Imax.

„Środy z Orange” to program, w którym mogą wziąć udział wszyscy klienci Orange, niezależnie od tego, czy korzystają z oferty abonamentowej, na kartę czy mix. Wysyłając pod numer 241 SMS o treści FILM, każdy z nich może co tydzień zamówić dwa bilety na dowolny seans w jednym z kin Cinema City i Orange Imax. Potwierdzeniem, że zamówienie zostało przyjęte jest SMS zwrotny z unikalnym 14-cyfrowym kodem, który trzeba pokazać w kasie kina, przy odbiorze biletów. Kod wyświetlany na ekranie telefonu komórkowego uprawnia do kupienia dwóch biletów kinowych w cenie jednego.

Numer 241 jest czynny przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Dzięki temu bilety można zamawiać przez cały tydzień. Nadesłany w odpowiedzi kod, jest ważny do chwili otrzymania, do najbliższej środy, jego ważność kończy się o godzinie 23.59. Program „Środy z Orange” obejmuje wszystkie publiczne, repertuarowe seanse odbywające się w każdą środę we wszystkich 25 kinach sieci Cinema City. Zamówienie biletów SMS-em nie oznacza rezerwacji miejsc na określony seans filmowy. Można jej dokonać telefonicznie w wybranym przez siebie kinie lub za pomocą rezerwacji on-line na stronie www.cinema-city.pl.

„Środy z Orange” to międzynarodowy projekt, z którego korzystają już klienci w Wielkiej Brytanii, Rumunii i Izraelu. Jego rozpoczęciu w Polsce towarzyszyć będzie kampania medialna obejmująca kino, telewizję, prasę oraz internet. Specjalnie na tę okazję w spotach Orange pojawią się znani aktorzy, tacy jak Rob Lowe czy Sean Austin. Wraz ze startem projektu rusza również portal internetowy www.orangefilm.pl. Miłośnicy kina znajdą tam szczegółowe informacje o programie, a także atrakcyjne dodatki, między innymi ekskluzywne materiały z planów filmowych, trailery i wywiady.

Obsługę akcji zapewnia Avantis – specjalista w zakresie technologii SMS, MMS, WAP, IVR i WWW. Firma partnerowała już przy realizacji wielu projektów Orange, min. loterii Orange Ekstraklasa, loterii Urodziny Orange oraz Popolotek. Najnowsze rozwiązanie przygotowane specjalnie dla akcji „Środy z Orange” należy do najnowocześniejszych na rynku. Gwarantuje możliwość łatwego i wygodnego zamówienia biletów do kina w dowolnym czasie.

Z badań wynika, że rozrywka, w tym kino może być jedną z ofiar zmniejszających się w czasach kryzysu budżetów domowych. Dzięki akcji „Środy z Orange”, wielbiciele kina nie będą musieli rezygnować ze swojej pasji.

www.orangefilm.pl

Udostępnij ten artykuł...

Pandemia zwiększyła ryzyko wyłudzenia danych w Internecie

W przypadającym 12 października Dniu Bezpiecznego Komputera, warto zwrócić uwagę, że do 71% wzrósł odsetek użytkowników świadomych grożących im cyberzagrożeń. Nadal jednak nie wszyscy nauczyli się korzystać z rozwagą z dostępu do sieci i mogą paść ofiarą nieuprawnionego wykorzystania ich personaliów. Jeszcze przed wybuchem pandemii dla wielu osób „bycie online” było stanem tak naturalnym, że […]

Udostępnij ten artykuł...

Czym kierować się dobierając etui do smartfona? Podpowiadamy!

Trudno wyobrazić sobie dzisiaj codzienność bez smartfonów. Trudno także zabezpieczyć nowoczesny sprzęt bez odpowiedniego etui do smartfona. Wysokiej klasy smartfony to przecież niemały wydatek, dlatego rozsądnie jest wraz z zakupem nowego sprzętu pomyśleć o chroniącym go przed uszkodzeniami wyposażeniu. Jakie etui spisują się tutaj najlepiej? Sprawdziliśmy wybrane rozwiązania dedykowane popularnym modelom Etui Samsung Galaxy A52 […]

Udostępnij ten artykuł...

W Polsce działa 51 000 e-sklepów

W połowie września liczba e-sklepów zarejestrowanych w Polsce wyniosła 51 tysięcy. Jednak 75% z nich znajduje się w złej lub bardzo złej sytuacji finansowej. Dużym problemem w e-commerce jest porzucanie koszyków przez klientów – robi tak aż 70 proc. Polaków. Liczba sklepów internetowych w Polsce niezmiennie rośnie, a w ciągu ostatnich trzech lat wzrost ten […]

Udostępnij ten artykuł...