08/05/2009

Selekcjonowane pamięci DDR3

GeIL poinformował o rozszerzeniu zakresu testów DBT na wszystkie kości DDR3. Die-hard Burn-in to seria rygorystycznych kontroli, mająca na celu przedwczesną eliminację wadliwych układów.

Do niedawna technologia Die-hard Burn-in obejmowała jedynie moduły DDR2. Zakres testów uległ rozszerzeniu i obecnie technologii DBT podlegają także wszystkie serie pamięci DDR3, tj. EVO One, Value, Ultra oraz kości SO-DIMM.

gW specjalnie zaprojektowanej komorze prowadzone są testy wytrzymałościowe pamięci RAM. Nad 24-godzinnym procesem czuwa oprogramowanie symulujące ekstremalnie trudne warunki pracy. Układy testowane są w temperaturze dochodzącej nawet do 100 st. Celsjusza. Testy wytrzymałości termicznej częstokroć stosowane są jako forma poświadczenia niezawodności wszelkiego rodzaju elementów elektronicznych.

Pamięci marki GeIL objęte są dożywotnią gwarancją.

www.reactor.pl

Udostępnij ten artykuł...

Pandemia zwiększyła ryzyko wyłudzenia danych w Internecie

W przypadającym 12 października Dniu Bezpiecznego Komputera, warto zwrócić uwagę, że do 71% wzrósł odsetek użytkowników świadomych grożących im cyberzagrożeń. Nadal jednak nie wszyscy nauczyli się korzystać z rozwagą z dostępu do sieci i mogą paść ofiarą nieuprawnionego wykorzystania ich personaliów. Jeszcze przed wybuchem pandemii dla wielu osób „bycie online” było stanem tak naturalnym, że […]

Udostępnij ten artykuł...

Czym kierować się dobierając etui do smartfona? Podpowiadamy!

Trudno wyobrazić sobie dzisiaj codzienność bez smartfonów. Trudno także zabezpieczyć nowoczesny sprzęt bez odpowiedniego etui do smartfona. Wysokiej klasy smartfony to przecież niemały wydatek, dlatego rozsądnie jest wraz z zakupem nowego sprzętu pomyśleć o chroniącym go przed uszkodzeniami wyposażeniu. Jakie etui spisują się tutaj najlepiej? Sprawdziliśmy wybrane rozwiązania dedykowane popularnym modelom Etui Samsung Galaxy A52 […]

Udostępnij ten artykuł...

W Polsce działa 51 000 e-sklepów

W połowie września liczba e-sklepów zarejestrowanych w Polsce wyniosła 51 tysięcy. Jednak 75% z nich znajduje się w złej lub bardzo złej sytuacji finansowej. Dużym problemem w e-commerce jest porzucanie koszyków przez klientów – robi tak aż 70 proc. Polaków. Liczba sklepów internetowych w Polsce niezmiennie rośnie, a w ciągu ostatnich trzech lat wzrost ten […]

Udostępnij ten artykuł...