01/07/2009

Motorola prezentuje limitowaną wersję telefonu AURA Celestial

20 lipca 1969 roku zrealizowane zostało jedno z największych technologicznych wyzwań stawianych przed człowiekiem – lądowanie na Księżycu. O godzinie 16:50:35 UTC Neil Armstrong wypowiedział legendarne słowa „Orzeł wylądował”. Dzięki transponderowi radiowemu firmy Motorola, zamontowanemu na pokładzie Apollo 11, ponad 500 milionów ludzi na całym świecie mogło śledzić pierwsze kroki stawiane przez człowieka na Księżycu. To właśnie ten moment stał się inspiracją do powstania limitowanej, ekskluzywnej wersji telefonu AURA Celestial. 

Przez 80 lat istnienia firmy, Motorola wielokrotnie uczestniczyła w nadawaniu ważnych dla człowieka komunikatów, żaden jednak nie był tak znaczący, jak ten na temat lądowania na Księżycu.

aura_front_moon-1

Telefon Motorola AURA™ Celestial – którego pierwszy egzemplarz przekazany zostanie Neilowi Armstrong’owi – został wyposażony w wiele oryginalnych multimedialnych materiałów NASA m.in. video reportaż
z lądowania na Księżycu, pliki dźwiękowe, w tym między innymi takie nieśmiertelne zdania wypowiadane przez astronautów jak „Orzeł wylądował”, czy „To jest mały krok człowieka, ale wielki krok ludzkości”.

aura-celestial_zdjecie-5-1

aura-celestial_zdjecie-1Na obudowie telefonów z limitowanej edycji wygrawerowany jest napis, „Motorola AURA Celestial Edition, Honouring the Apollo 11 mission, 20th July 1969”.  Dodatkowo każdy, kto zdecyduje się na zakup telefonu otrzyma komplet 9 specjalnie na tę okazję przygotowanych pocztówek.

„W historii Motoroli jest wiele momentów, o których możemy powiedzieć … Byliśmy pierwsi … . Jako pierwsi stworzyliśmy i pokazaliśmy światu telefon komórkowy, jako pierwsi zrealizowaliśmy połączenie telefoniczne
z najwyższego miejsca na Ziemi – szczytu Mount Everest, wreszcie jako pierwsi  umożliwiliśmy transmisję dźwięku i obrazu z Księżyca. Aby uczcić nasz wkład w tak istotne wydarzenia wprowadzamy na rynek ekskluzywny model telefonu AURA™ Celestial. Mamy nadzieję, że będzie on kolejnym pomyślnym rozdziałem w naszej długoletniej historii designu i innowacji,” powiedział Andrew Morley, VP Marketing EMARA, Motorola Mobile Devices.

aura-celestial_zdjecie-8

AURA Celestial, podobnie jak standardowa wersja telefonu, nawiązuje do ponadczasowego piękna luksusowych zegarków, prac artystów i mistrzów najwyższej klasy rzemiosła. Idealnie okrągły wyświetlacz jest osłonięty 62-karatowym szkłem szafirowym – jeden z najbardziej wytrzymałych i odpornych na zarysowania materiał na Ziemi (i na Księżycu!). Paleta 16 milionów kolorów i rozdzielczość wyświetlanego obrazu równa 300 dpi dodatkowo potęgują wyjątkowy, księżycowy efekt. Zbudowana z ponad 700 różnych części, w tym szwajcarskich łożysk kulkowych, AURA jest połączeniem najnowocześniejszej technologii i pięknego designu.

Motorola AURA™ Celestial Edition będzie dostępna w sprzedaży od początku lipca 2009 do końca roku 2009 w wybranych punktach sprzedaży.

www.motorola.com

Udostępnij ten artykuł...

Pandemia zwiększyła ryzyko wyłudzenia danych w Internecie

W przypadającym 12 października Dniu Bezpiecznego Komputera, warto zwrócić uwagę, że do 71% wzrósł odsetek użytkowników świadomych grożących im cyberzagrożeń. Nadal jednak nie wszyscy nauczyli się korzystać z rozwagą z dostępu do sieci i mogą paść ofiarą nieuprawnionego wykorzystania ich personaliów. Jeszcze przed wybuchem pandemii dla wielu osób „bycie online” było stanem tak naturalnym, że […]

Udostępnij ten artykuł...

Czym kierować się dobierając etui do smartfona? Podpowiadamy!

Trudno wyobrazić sobie dzisiaj codzienność bez smartfonów. Trudno także zabezpieczyć nowoczesny sprzęt bez odpowiedniego etui do smartfona. Wysokiej klasy smartfony to przecież niemały wydatek, dlatego rozsądnie jest wraz z zakupem nowego sprzętu pomyśleć o chroniącym go przed uszkodzeniami wyposażeniu. Jakie etui spisują się tutaj najlepiej? Sprawdziliśmy wybrane rozwiązania dedykowane popularnym modelom Etui Samsung Galaxy A52 […]

Udostępnij ten artykuł...

W Polsce działa 51 000 e-sklepów

W połowie września liczba e-sklepów zarejestrowanych w Polsce wyniosła 51 tysięcy. Jednak 75% z nich znajduje się w złej lub bardzo złej sytuacji finansowej. Dużym problemem w e-commerce jest porzucanie koszyków przez klientów – robi tak aż 70 proc. Polaków. Liczba sklepów internetowych w Polsce niezmiennie rośnie, a w ciągu ostatnich trzech lat wzrost ten […]

Udostępnij ten artykuł...