18/08/2009

UPC ponownie wprowadza promocję „Kup 3 płać za 2”

Promocja „Kup 3 płać za 2”, wprowadzona we wrześniu 2007 roku, cieszyła się dużą popularnością. Trzy usługi w cenie dwóch na zawsze, to mechanizm kolejnej edycji promocji „Kup 3 płać za 2”, którą UPC wprowadziła 17 sierpnia br.

„Obecna edycja promocji idzie o krok dalej, niż poprzednia, która oferowała pakiet trzech usług w cenie dwóch w umowie promocyjnej na czas określony. Teraz – trzecią usługę klient otrzymuje od UPC bez dodatkowych opłat na zawsze.” – powiedział Jarosław Pijanowski, członek zarządu ds. marketingu i sprzedaży, UPC Polska.

Promocja „Kup 3 płać za dwa” dostępna będzie dla wszystkich, zarówno nowych, jak i obecnych klientów. Zasady promocji są proste: aby z niej skorzystać, dotychczasowi klienci korzystający z jednej lub dwóch usług mogą uzupełnić pakiet do trzech, a klienci korzystający z potrójnej usługi mogą zmienić parametry przynajmniej jednej z usług na wyższe.

O promocji klienci będą mogli dowiedzieć się m.in. dzięki jesiennej kampanii reklamowej „Dwoimy się i troimy”, która ruszyła 17 sierpnia. Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.upc.pl

Udostępnij ten artykuł...

Aż 3 miesiące gratis w CDA Premium!

Wystartowała świąteczna promocja w CDA Premium. Za dostęp do CDA Premium wraz z pakietem 35 programów telewizyjnych na 12 miesięcy zapłacimy jak za 9 miesięcy. Nie dość, że oferta jest skierowana do nowych i obecnych użytkowników, to jeszcze nie trzeba do tego angażować karty kredytowej. Jak to zrobić? Udostępnij ten artykuł…

Udostępnij ten artykuł...

Co to jest scrum i jakie są role w zespole scrumowym?

Stałe monitorowanie efektów pracy, transparentność postępów i konsekwentne wyciąganie wniosków z popełnionych błędów – właśnie takie efekty może zapewnić sprawnie działający zespół scrumowy. Jak jest zorganizowany i jakie role pełnią w nim poszczególni członkowie? Sprawdź! Udostępnij ten artykuł…

Udostępnij ten artykuł...

JustWatch: Netflix pozostaje zdecydowanym liderem

JustWatch, międzynarodowy przewodnik po serwisach streamingowych, przygotował krótki raport na temat sytuacji na rynku serwisów SVOD w Polsce w 2021 roku. Udziały w rynku SVOD w III kwartale 2021 roku Podczas, gdy Netflix pozostaje zdecydowanym liderem rynku w Polsce, HBO Go zyskało w III kwartale 1% udziału w rynku i umocniło swoją pozycję na drugim […]

Udostępnij ten artykuł...