17/09/2009

Polska edycja T3 już wkrótce w kioskach – KONKURS dla czytelników Techcity.pl!

T3, najbardziej znany na świecie magazyn typu consumer electronics, wchodzi na polski rynek tytułów prasowych. Magazyn wydawany jest obecnie w 23 krajach, a pierwszy numer polskiej edycji trafi do kiosków w połowie października tego roku. Z tej okazji czytelnikom Techcity.pl proponujemy zabawę z nagrodami!

T3 to najpopularniejszy brytyjski magazyn lifestylowy i shoppingowy, skupiony na nowych technologiach. Na wyspach wydawany jest od roku 1996, a lokalne edycje trafiają do czytelników w 23 krajach, między innymi w Australii, Chinach, Francji, Włoszech, Portugalii, Rosji  oraz Arabii Saudyjskiej. Polska edycja skierowana będzie zarówno do mężczyzn, jak i kobiet, dlatego w piśmie prezentowane będą różne spojrzenia na omawiane zagadnienia.

T3

Magazyn T3 jest pismem z segmentu premium, charakteryzującym się bardzo wysoką jakością wydania i efektownymi fotografiami prezentowanych produktów. Jest tworzony z myślą o czytelnikach, dla których elektronika i najnowsze technologie mają równie duże znaczenie jak dobór ubrania, samochodu czy sposób spędzania wolnego czasu. T3 jest magazynem shoppingowym, rodzajem przewodnika dla konsumentów z silnymi akcentami lifestylowymi.

T3

T3 jest pismem skoncentrowanym na produktach, które często określa się mianem „obiektów pożądania”. Pomagamy czytelnikom odnaleźć się w nowinkach technicznych na rynku, podpowiadamy co jest modne i stylowe, a wszystko to ilustrowane jest olśniewającymi zdjęciami. – mówi Michał Stępień, redaktor naczelny polskiej edycji T3. – Tym co wyróżnia polskie wydanie to mocne ukierunkowanie na czytelników obydwu płci. Polskie T3 nie będzie pismem tylko dla mężczyzn. Zastępcą redaktora naczelnego jest kobieta, mamy świetny dział „Dom” i kobiecy punkt widzenia będzie bardzo dobrze widoczny.

Magazyn T3 jest wydawany w Wielkiej Brytanii od 13 lat i jest to numer jeden wśród tamtejszych pism pism consumer electronics. T3 zdobyło nagrody:

•    PPA International Magazine of the year 2006

•    BSME Specialist Editor of the year shortlisted 2007

•    PPA Consumer Media Brand of the year highly commended 2008

•    BSME Men’s Magazine Editor of the year shortlisted 2008

Grupę odbiorców magazynu stanowią zarówno mężczyźni jak i kobiety w wieku 25-40 lat, dobrze zorientowani w nowościach rynkowych, dla których technologia stanowi element codziennego życia. Wydawca chce dotrzeć do konsumentów odgrywających znaczącą rolę w kreowaniu opinii o produktach i mających duży wpływ na decyzje zakupowe swego otoczenia.

T3 należy do brytyjskiego wydawnictwa Future, które w swoim portfolio ma około 100 tytułów o profilu określanym jako special interest (m.in. poświęcone grom elektronicznym, technologii, aktywności czy muzyce) i które wydawane są w 70 krajach. W Polsce magazyn będzie wydawany przez wydawnictwo AVT-Korporacja Sp. z o.o., które wydaje ponad 20 specjalistycznych tytułów.

Według zapewnień wydawnictwa AVT, które ma licencję na polską edycje T3, pismo nie będzie poświęcone tylko elektronice użytkowej. Spośród czterech głównych działów magazynu – PLAY, PULS, PRACA, DOM – najbardziej zdominowany przez elektronikę będzie PLAY.

T3

Polska edycja T3 trafi do kiosków w drugiej połowie października. Początkowy nakład wyniesie 40 000 egzemplarzy. Początkowo magazyn będzie dwumiesięcznikiem, ale docelowo ma być wydawane jako miesięcznik. Jego objętość będzie oscylowała między 120 a 150 stron.  Cena magazynu: 9,80 zł.

t3logoMagazynowi T3 życzymy gorącego przyjęcia przez czytelników w Polsce, a dla naszych czytelników mamy niespodziankę!

Specjalnie dla czytelników Techcity.pl przygotowaliśmy z AVT, wydawcą magazynu T3 w Polsce zabawę, w której do wygrania jest 5 półrocznych prenumerat magazynu T3!

Prenumeratę może wygrać każdy kto do 15 października zapisze się do naszego newslettera. Spośród subskrybentów techcity.plwylosujemy pięć osób, które będą musiały odpowiedzieć na proste pytanie dotyczące wkraczającego do Polski magazynu.Konkurs obejmuje także obecnych subskrybentów Techcity.pl.

Więcej na stronie konkursowej: https://techcity.pl/konkurs

Zapraszamy do zabawy!

Udostępnij ten artykuł...

Nadchodzi 7. edycja European Rover Challenge

Już w najbliższy weekend w Kielcach będzie można poczuć się jak na Marsie! W dniach 10 – 12 września na terenie Politechniki Świętokrzyskiej odbędzie się międzynarodowe wydarzenie European Rover Challenge. Na entuzjastów kosmosu czekają zawody łazików marsjańskich, pokazy naukowe oraz inspirujące debaty i rozmowy z niesamowitymi gośćmi. Gościem specjalnym będzie wiceszef NASA, Robert Cabana. Siódma […]

Udostępnij ten artykuł...

Loomi: Opera wypuści własną platformę VOD

Norweska przeglądarka Opera wybrała polski rynek jako pierwszy dla swojej platformy VOD. Ograniczona liczba zaproszeń do ekskluzywnego programu testowego Loomi jest już dostępna. Loomi to nazwa nowej platformy VOD, która otwiera zapisy do ekskluzywnego programu testów beta w Polsce. Wprowadzając Loomi na rynek, Opera zamierza zrewolucjonizować sposób oglądania filmów i materiałów wideo. – Jako firma […]

Udostępnij ten artykuł...

Galaxy Awards: Samsung szuka talentów na TikToku

Samsung pod patronatem TikTok Polska organizuje Galaxy Awards – pierwszy w Polsce konkurs, który pozwoli wyłonić najbardziej nietuzinkowe postacie prezentujące swoją twórczość na TikToku w pięciu różnych kategoriach. Na najbardziej kreatywnych i utalentowanych twórców czekają cenne nagrody. Uczestnicy mają szansę zaprezentować swój talent w czterech kategoriach konkursowych. Na nagrodę może liczyć także twórca, który zyska […]

Udostępnij ten artykuł...