08/12/2009

CM Storm oficjalnie w Polsce

Cooler Master stworzył nową markę. Doświadczeni inżynierowie firmy, przy aktywnej współpracy czołowych graczy z całego świata tworzą ofertę produktów dla ludzi zafascynowanych e-Sportem. Po sukcesach w Niemczech, Stanach Zjednoczonych, Skandynawii czy Singapurze, od grudnia tego roku CM Storm rozpocznie współpracę z polską społecznością graczy.

CM_Storm_Logo_colorDzięki długoterminowym programom badawczym, intensywnym testom przeprowadzanym wśród wbranych, najbardziej aktywnych entuzjastów gier z całego świata, CM Storm wykreował zbiór technologii Storm Tactics. To połączenie niezwykle wytrzymałych materiałów, możliwości zabezpieczenia oraz modyfikacji sprzętu, sprawia że każdy produkt z logiem CM Storm spełnia najbardziej wyśrubowane wymagania co do jakości i funkcjonalności.

Udostępnij ten artykuł...

Pandemia zwiększyła ryzyko wyłudzenia danych w Internecie

W przypadającym 12 października Dniu Bezpiecznego Komputera, warto zwrócić uwagę, że do 71% wzrósł odsetek użytkowników świadomych grożących im cyberzagrożeń. Nadal jednak nie wszyscy nauczyli się korzystać z rozwagą z dostępu do sieci i mogą paść ofiarą nieuprawnionego wykorzystania ich personaliów. Jeszcze przed wybuchem pandemii dla wielu osób „bycie online” było stanem tak naturalnym, że […]

Udostępnij ten artykuł...

Czym kierować się dobierając etui do smartfona? Podpowiadamy!

Trudno wyobrazić sobie dzisiaj codzienność bez smartfonów. Trudno także zabezpieczyć nowoczesny sprzęt bez odpowiedniego etui do smartfona. Wysokiej klasy smartfony to przecież niemały wydatek, dlatego rozsądnie jest wraz z zakupem nowego sprzętu pomyśleć o chroniącym go przed uszkodzeniami wyposażeniu. Jakie etui spisują się tutaj najlepiej? Sprawdziliśmy wybrane rozwiązania dedykowane popularnym modelom Etui Samsung Galaxy A52 […]

Udostępnij ten artykuł...

W Polsce działa 51 000 e-sklepów

W połowie września liczba e-sklepów zarejestrowanych w Polsce wyniosła 51 tysięcy. Jednak 75% z nich znajduje się w złej lub bardzo złej sytuacji finansowej. Dużym problemem w e-commerce jest porzucanie koszyków przez klientów – robi tak aż 70 proc. Polaków. Liczba sklepów internetowych w Polsce niezmiennie rośnie, a w ciągu ostatnich trzech lat wzrost ten […]

Udostępnij ten artykuł...