Blog o gadżetach i technologii. Najnowsze telefony, tablety, laptopy, smartwatche i etui na telefony. Telefon Samsung oraz telefon Microsoft.

08/04/2011

Nawigacje BLOW z certyfikatem AutoMapa 6.8

BLOW otrzymał certyfikat zgodności z najnowszym oprogramowaniem nawigacyjnym AutoMapa 6.8 dla nawigacji BLOW serii YBT, iBT, VBT oraz RBT. Wszystkie nowe systemy nawigacyjne zostały poddane wnikliwym testom  obsługi nowego oprogramowania i gwarantują jego poprawna obsługę.

Oprogramowanie AutoMapa 6.8 działa w oparciu o najnowszą edycję map Polski i Europy z końca lutego 2011 r., zawierającą ponad 5060 miast i miejscowości w Polsce, ponad 640 tysięcy Użytecznych Punktów (POI), około 3 miliony budynków oraz dokładne plany nawigacyjne kilkudziesięciu tysięcy miast w 44 państwach Europy. Nawigacja uwzględnia najnowsze blokady dróg i utrudnienia w ruchu. Użytkownicy mogą korzystać z asystenta pasa ruchu dla polskich i europejskich dróg, który ułatwia pokonywanie skomplikowanych skrzyżowań i rozjazdów. Nieocenioną pomocą w pokonywaniu zakorkowanych ulic miast jest też możliwość oceny bieżącej sytuacji drogowej w czasie rzeczywistym na ekranie nawigacji. Dzięki temu, kierowcy widzą aktualną średnią przepustowość ulic i spodziewane utrudnienia w ruchu. Łatwiej mogą zaplanować trasę omijając przeszkody i w rezultacie szybciej od innych uczestników ruchu pokonać dany odcinek trasy. W stosunku do poprzednich wersji dodane zostały informacje o progach zwalniających, sygnalizacji świetlnej i uaktualnione pozycje słupków pikietażowych, pomocne przy korzystaniu z łączności CB. Początkujący kierowcy ucieszą się też na pewno z trybu „łatwej” trasy, który stara się omijać skręty w lewo, unika zawracania, a tam gdzie to możliwe nie prowadzi przez ronda i wybiera drogi możliwie najwyższej kategorii.

Oferta nawigacji BLOW obejmuje urządzenia wielkości 3,5, 4,3, 5, 6 i 7 cali. Najnowocześniejsze 42-kanałowe odbiornik GPS firmy SiRF Star, w połączeniu z szybkimi procesorami MediaTek, zapewniają dokładność ustalania położenia. Urządzenia pozwalają też szybko ustalić pozycję pojazdu podczas jazdy. Nawigacje BLOW mogą służyć jako zestaw głośnomówiący, umożliwiając obsługę zaimportowanej, pełnej książki adresowej telefonu i historii połączeń. W czasie jazdy nawigacja inteligentnie wybiera najważniejsze komunikaty wyciszając, w zależności od potrzeb, muzykę, informacje nawigacyjne, bądź rozmowy telefoniczne. W zależności od wybranego modelu mogą one też pełnić rolę odtwarzacza audio-wideo oraz transmitera FM umożliwiającego transmisję dźwięku do samochodowego systemu nagłośnienia.

Podstawowe modele nawigacji BLOW z najnowszym oprogramowaniem nawigacyjnym AutoMapa 6.8 dostępne są na rynku polskim odpowiednio w cenie:

– BLOW GPS43YBT AutoMapa Polska XL –  od 379 zł brutto
– BLOW GPS4YBT  AutoMapa Europe – od 536 zł brutto

– BLOW GPS50YBT  AutoMapa Polska XL – od 497 zł brutto
– BLOW GPS50YBT  AutoMapa Europe – od 639 zł brutto

– BLOW GPS70iBT AutoMapa Polska XL – od 689 zł brutto
– BLOW GPS70iBT AutoMapa Europe – od 799 zł brutto.


Panorama Firm pomoże znaleźć strefę kibica

Już 19 czerwca Reprezentacja Polski rozpocznie rywalizację w Mistrzostwach Świata w piłce nożnej meczem z Senegalem. Dla polskich kibiców będzie to doskonała okazja do spotkań i wspólnego wspierania biało-czerwonych. Z myślą o sympatykach futbolu lokalna wyszukiwarka Panorama Firm udostępniła wykaz miejsc, w których będzie można grupowo oglądać transmisje z meczów. Co istotne, właściciele lub zarządcy […]

65 miliardów dolarów na Big Data

SNS Telecom & IT, firma doradcza badająca globalne rynki, szacuje, że do końca 2018 roku inwestycje w Big Data wyniosą 65 miliardów dolarów. W raporcie “Big Data Market: 2018 – 2030 – Opportunities, Challenges, Strategies, Industry Verticals & Forecasts” opracowanym przez SNS Telecom & IT, stwierdza się, że mimo wyzwań związanych z ochroną prywatności i […]

Kim są użytkownicy social media w Polsce?

NapoleonCat – platforma do zarządzania komunikacją w social media – postanowiła przeanalizować udział procentowy osób korzystających z największych platform społecznościowych w Polsce. Pod lupę wzięto użytkowników Facebooka, Instagrama oraz Messengera. Kim są osoby korzystające z tych serwisów? Niekwestionowanym liderem wśród mediów społecznościowych w Polsce jest Facebook. Obecnie korzysta z niego 16,3 mln osób powyżej trzynastego […]

Techcity na Facebooku