09/11/2011

Battlefield 3: 66 tysięcy Polaków jest już na polu walki (video)

Firma Electronic Arts poinformowała, że w trakcie niespełna pierwszych siedmiu dni sprzedaży, Battlefield 3 znalazł w Polsce 53 tys. nabywców. Wynik ten, lepszy o 22% od uzyskanego w ubiegłym roku przez konkurencyjne Call of Duty Black Ops (wg. danych podanych przez dystrybutora), ustanawia nowy rekord dla całego gatunku wojennych gier akcji i czyni nową produkcję studia DICE jedną z najlepiej sprzedających się produkcji w historii rodzimej branży gier.

W niespełna dwa tygodnie od rynkowego debiutu, na koncie Battlefield 3 znajduje się już natomiast 66 tys. sprzedanych egzemplarzy.


Olbrzymi entuzjazm wobec Battlefield 3 wyrażany jest również przez liczne, bardzo pozytywne opinie wygłaszane przez graczy oraz media branżowe. Wiele pochwał zbiera także polska wersja językowa gry – rodzimy dubbing spotkał się między innymi z uznaniem prestiżowego portalu dubscore.pl (ocena 5/6), według którego „granie w Battlefield 3 po polsku to po prostu przyjemność”.

Premiera Battlefield 3 jest jednocześnie jednym z najważniejszych tegorocznych wydarzeń branży rozrywkowej w Polsce. Wynik finansowy uzyskany „na otwarcie” (ok. 7.180.000 PLN), jest lepszy od rezultatu osiągniętego w naszym kraju przez filmy „Bitwa Warszawska 1920” (4.747.972 PLN) oraz „Kac Vegas w Bangkoku” (2.995.800 PLN) i porównywalny z takimi hitami, jak „Piraci z Karaibów: Na nieznanych wodach” (7.122.793 PLN), czy „Harry Potter i Insygnia Śmierci” (7.754.589) po pierwszych trzech dniach wyświetlania (Źródło: Filmweb.pl).

Electronic Arts Polska poinformował, iż zdecydowana większość problemów, z jakimi borykali się użytkownicy trybu gry wieloosobowej, została już rozwiązania. Serwery do gry online pracują pełną parą.

Gra Battlefield 3 dostępna jest w pełnej polskiej wersji językowej na platformach PC (w wersji pudełkowej oraz cyfrowej, dostępnej na platformie Origin.com), PS3 oraz Xbox 360.

Udostępnij ten artykuł...

Nadchodzi 7. edycja European Rover Challenge

Już w najbliższy weekend w Kielcach będzie można poczuć się jak na Marsie! W dniach 10 – 12 września na terenie Politechniki Świętokrzyskiej odbędzie się międzynarodowe wydarzenie European Rover Challenge. Na entuzjastów kosmosu czekają zawody łazików marsjańskich, pokazy naukowe oraz inspirujące debaty i rozmowy z niesamowitymi gośćmi. Gościem specjalnym będzie wiceszef NASA, Robert Cabana. Siódma […]

Udostępnij ten artykuł...

Loomi: Opera wypuści własną platformę VOD

Norweska przeglądarka Opera wybrała polski rynek jako pierwszy dla swojej platformy VOD. Ograniczona liczba zaproszeń do ekskluzywnego programu testowego Loomi jest już dostępna. Loomi to nazwa nowej platformy VOD, która otwiera zapisy do ekskluzywnego programu testów beta w Polsce. Wprowadzając Loomi na rynek, Opera zamierza zrewolucjonizować sposób oglądania filmów i materiałów wideo. – Jako firma […]

Udostępnij ten artykuł...

Galaxy Awards: Samsung szuka talentów na TikToku

Samsung pod patronatem TikTok Polska organizuje Galaxy Awards – pierwszy w Polsce konkurs, który pozwoli wyłonić najbardziej nietuzinkowe postacie prezentujące swoją twórczość na TikToku w pięciu różnych kategoriach. Na najbardziej kreatywnych i utalentowanych twórców czekają cenne nagrody. Uczestnicy mają szansę zaprezentować swój talent w czterech kategoriach konkursowych. Na nagrodę może liczyć także twórca, który zyska […]

Udostępnij ten artykuł...