25/04/2012

Baby-G – teraz kolorowe w nocy

Zegarki Baby-G charakteryzuje wysoka odporność na wstrząsy i warunki atmosferyczne, a także ich intensywnie kolorowy design. W najnowszej serii Baby-G BGD-140 kolory widać nocą. Zegarki posiadają bowiem podwójny, wielokolorowy iluminator, który oświetla nie tylko samą godzinę i datę, ale też tarczę wokół obu wyświetlaczy.

Kolorowe iluminacje rodem z Las Vegas, zamknięte we wstrząsoodpornej obudowie. Podwójne podświetlenie tarczy zapewnia dobrą widoczność w całkowitych ciemnościach. Podczas wieczornych spacerów po mniej oświetlonych ulicach, czy nocnych spacerów po plaży, brak światła nie ograniczy już kontroli nad czasem.


Oprócz wielobarwnego iluminatora zegarki posiadają stoper, timer, trzy alarmy, czas światowy oraz aż do 20 ATM wodoszczelności. Dostępnych jest pięć wersji kolorystycznych. Cena: 469 zł.

Udostępnij ten artykuł...

Pandemia zwiększyła ryzyko wyłudzenia danych w Internecie

W przypadającym 12 października Dniu Bezpiecznego Komputera, warto zwrócić uwagę, że do 71% wzrósł odsetek użytkowników świadomych grożących im cyberzagrożeń. Nadal jednak nie wszyscy nauczyli się korzystać z rozwagą z dostępu do sieci i mogą paść ofiarą nieuprawnionego wykorzystania ich personaliów. Jeszcze przed wybuchem pandemii dla wielu osób „bycie online” było stanem tak naturalnym, że […]

Udostępnij ten artykuł...

Czym kierować się dobierając etui do smartfona? Podpowiadamy!

Trudno wyobrazić sobie dzisiaj codzienność bez smartfonów. Trudno także zabezpieczyć nowoczesny sprzęt bez odpowiedniego etui do smartfona. Wysokiej klasy smartfony to przecież niemały wydatek, dlatego rozsądnie jest wraz z zakupem nowego sprzętu pomyśleć o chroniącym go przed uszkodzeniami wyposażeniu. Jakie etui spisują się tutaj najlepiej? Sprawdziliśmy wybrane rozwiązania dedykowane popularnym modelom Etui Samsung Galaxy A52 […]

Udostępnij ten artykuł...

W Polsce działa 51 000 e-sklepów

W połowie września liczba e-sklepów zarejestrowanych w Polsce wyniosła 51 tysięcy. Jednak 75% z nich znajduje się w złej lub bardzo złej sytuacji finansowej. Dużym problemem w e-commerce jest porzucanie koszyków przez klientów – robi tak aż 70 proc. Polaków. Liczba sklepów internetowych w Polsce niezmiennie rośnie, a w ciągu ostatnich trzech lat wzrost ten […]

Udostępnij ten artykuł...