Blog o gadżetach i technologii. Najnowsze telefony, tablety, laptopy, smartwatche i etui na telefony. Telefon Samsung oraz telefon Microsoft.

29/08/2014

6,8 mld kart SIM na całym świecie

Internet mobilny kontynuuje zwiększanie zasięgu i dociera do coraz większej liczby ludzi. W drugim kwartale 2014 roku globalna liczba subskrypcji internetu mobilnego osiągnęła poziom 2,4 mld sztuk – wynika z ostatnio opublikowanego aneksu do Ericsson Mobility Report.

simcard over whiteW ubiegłym kwartale całkowita liczba kart SIM przekroczyła 6,8 mld. W samym tylko drugim kwartale 2014 roku przybyło 80 mln subskrypcji – m.in. 12 mln w Chinach, 5 mln w Rosji i 5 mln w Indiach. Wielu abonentów posiada kilka kart SIM, dlatego całkowita liczba użytkowników telefonii komórkowej jest szacowana na 4,6 mld osób.

Około 40 mln abonamentów obsługujących LTE zostało uruchomionych w drugim kwartale 2014. Raport firmy Ericsson pokazuje również, że pomiędzy Q2 2013 roku a Q2 2014 roku ruch danych w sieciach mobilnych wzrósł o 60%.

Cały raport: http://www.ericsson.com/res/docs/2014/ericsson-mobility-report-august-2014-interim.pdf

(RED)

Przeczytaj także:   Podkładka pod mysz NYX Speed Edition

Cashback od Goodie czyli jak z zakupów wycisnąć więcej

W czasie kryzysu, rosnącej drożyzny i niepewności na rynku pracy dyscyplina w wydatkach to podstawa. Tak samo, jak szukanie okazji na zaoszczędzenie przysłowiowych paru „groszu”. I nie tylko o promocje chodzi, ale też narzędzia, które pozwolą odzyskać choć część wydawanej przez nas kasy. Jednym z nich jest Goodie, które oferuje tzw. cashback lub jak wolą inni […]

Poradnik zakupowy – jak nie dać się nabrać na pseudo promocje?

Wprawdzie Black Friday 2000 już za nami, ale przed nami Cyber Monday, a potem kolejne świąteczne „promocje”, a po nich zapewne „noworoczne wyprzedaże” itp., itd. „Poradnik zakupowy – jak nie dać się nabrać na pseudo promocje?” potraktujcie więc uniwersalnie. Przeczytaj także:   Polski smartwatch Swimmo zebrał 160 tysięcy dolarów

Świąteczne eventy online

Jesteśmy w szczycie drugiej fali zachorowań na wirusa COVID-19. Mamy kolejne restrykcje i obostrzenia związane z przemieszczaniem, spotykaniem się i organizacją wydarzeń. Przed nami święta i Nowy Rok. Tradycyjnie to okres wzmożonej aktywności także ze strony firm, które organizują spotkania ze swoimi pracownikami i partnerami. Czy świąteczne eventy online zastąpią nam te prawdziwe? Przeczytaj także:   […]

Techcity na Facebooku