Blog o gadżetach i technologii. Najnowsze telefony, tablety, laptopy, smartwatche i etui na telefony. Telefon Samsung oraz telefon Microsoft.

23/09/2014

Nowe szefowe działu agencyjnego Evolution Media Net

Dział sprzedaży agencyjnej sieci reklamowej Evolution Media Net został podzielony na dwa zespoły, którymi kierować będą Joanna Jankowska i Katarzyna Kowalska.

Zmiana w dziale sprzedaży agencyjnej spowodowana jest potrzebą lepszego dopasowania struktur sprzedażowych do aktualnej sytuacji rynkowej, która wymaga od sprzedawców większej elastyczności, kreatywności i oferowania różnych produktów reklamowych. Obydwa zespoły sprzedażowe, kierowane przez Joannę Jankowską i Katarzynę Kowalską, będą podlegać bezpośredniemu nadzorowi Macieja Musioła.

Zmiana organizacyjna w dziale sprzedaży agencyjnej jest odpowiedzią na to, co dzieje się na rynku i na potrzeby klientów. Postawiliśmy na aktywne zespoły z dużą swobodą w proponowaniu nowych rozwiązań, nie tylko z obszaru reklamy displayowej, ale i mobilnej, wideo i działań niestandardowych. Jestem pewien, że takie podejście jest lepsze zarówno dla klientów, jak i dla nas, oraz pozwala rozszerzyć naszą bliską współpracę z naszym partnerem firmą Stroer Media A.G. Poza tym jest to wyraz uznania dla Joasi i Katarzyny oraz ich zaangażowania w rozwój firmy. – mówi Maciej Musioł, COO sieci Evolution Media Net.

Joanna Jankowska i Katarzyna Kowalska są osobami pracującymi wcześniej w sieci Evolution Media Net w dziale sprzedaży agencyjnej. Objęcie przez nie funkcji Group Account Manager jest awansem wewnętrznym. Zespoły zostały także wzmocnione nowymi osobami. Do sieci Evolution Media Net dołączył Tomasz Postępski (jako Account Manager) oraz Jakub Bohdan (jako Junior Account).

joanna_jankowska_EVO

Joanna Jankowska – posiada ponad sześcioletnie doświadczenie w branży reklamy online. Wcześniej współpracowała z należącą do wydawnictwa Agora S.A. siecią reklamy kobiecej Glossy Media, gdzie pełniła funkcję Senior Account Managera oraz z siecią reklamy internetowej IDMnet.

katarzyna_kowalska_EVO

Katarzyna Kowalska – pracuje w branży internetowej od prawie pięciu lat. Bezpośrednio przed rozpoczęciem pracy w Evolution Media Net związana była z Interią (Grupa Interia.pl), gdzie pełniła funkcję Account Managera.

Przeczytaj także:   Do zarządu Sygnity dołącza Roman Durka

(RED)


Cashback od Goodie czyli jak z zakupów wycisnąć więcej

W czasie kryzysu, rosnącej drożyzny i niepewności na rynku pracy dyscyplina w wydatkach to podstawa. Tak samo, jak szukanie okazji na zaoszczędzenie przysłowiowych paru „groszu”. I nie tylko o promocje chodzi, ale też narzędzia, które pozwolą odzyskać choć część wydawanej przez nas kasy. Jednym z nich jest Goodie, które oferuje tzw. cashback lub jak wolą inni […]

Poradnik zakupowy – jak nie dać się nabrać na pseudo promocje?

Wprawdzie Black Friday 2000 już za nami, ale przed nami Cyber Monday, a potem kolejne świąteczne „promocje”, a po nich zapewne „noworoczne wyprzedaże” itp., itd. „Poradnik zakupowy – jak nie dać się nabrać na pseudo promocje?” potraktujcie więc uniwersalnie. Przeczytaj także:   Rafał Wasyluk pokieruje działaniami Interactions Europe na nowych rynkach

Świąteczne eventy online

Jesteśmy w szczycie drugiej fali zachorowań na wirusa COVID-19. Mamy kolejne restrykcje i obostrzenia związane z przemieszczaniem, spotykaniem się i organizacją wydarzeń. Przed nami święta i Nowy Rok. Tradycyjnie to okres wzmożonej aktywności także ze strony firm, które organizują spotkania ze swoimi pracownikami i partnerami. Czy świąteczne eventy online zastąpią nam te prawdziwe? Przeczytaj także:   […]

Techcity na Facebooku