13/11/2014

IRCenter One Question – nowy rodzaj badań w internecie

Agencja badawcza IRCenter oraz dostawca natywnej technologii przepisaniowej Interactions Europe uruchomiły nowy format badań marketingowych o nazwie IRCenter One Question (IOQ). Jest to badanie internetowe, które wykorzystuje przepisaniowe formaty uwierzytelniające Type-ins.

logo interactionsFormat badania jest odpowiedzią na brak dostępności w Polsce Google Consumer Surveys, narzędzia bardzo popularnego wśród amerykańskich marketerów. IOQ to rodzaj sondy internetowej, która wykorzystuje natywną formę komunikacji jaką zapewniają formaty przepisaniowe Type-ins. IOQ pozwala badać preferencje użytkowników Internetu poprzez zadanie jednego pytania, choć w ramach całego procesu badawczego pytań może być wiele. Wyniki dostępne są w czasie rzeczywistym, a dane zbierane są zarówno na tradycyjnych stronach desktopowych jak i w wersji mobilnej.

Technologia użyta w badaniu pozwala na pozyskiwanie informacji w wielu różnych miejscach na stronach, takich jak konta użytkowników, strony rejestracyjne i kontaktowe, komentarze, pobieranie plików, treści premium oraz standardowe strony z informacjami. IOQ korzysta z zasobów ponad 7 tys. serwisów internetowych, co przekłada się na miesięczny zasięg 25 milionów odsłon pytań polskim użytkownikom. Pytania są precyzyjnie targetowane według lokalizacji, danych demograficznych oraz zainteresowań użytkowników.

„IRCenter One Question tym różni się od innych rozwiązań badawczych, że umożliwia bardzo szybkie zebranie jakościowych odpowiedzi (pytań otwartych) na dużych próbach losowych lub celowych (nawet 10.000 precyzyjnie dobranych respondentów). Dzięki swojej formie internauci biorący udział w badaniu odpowiadają na nasze pytania z większym zaangażowaniem, niż standardowi uczestnicy paneli badawczych i osoby wypełniające kwestionariusze zbierane metodą Real Time Sampling” mówi dr Albert Hupa, prezes IRCenter.

“IOQ jest najnowszą formą zastosowania natywnej technologii Type-ins na naszym rynku. Nad stroną badawczą i analityczną czuwa IRCenter, my natomiast zapewniamy zaplecze technologiczne wraz z niezbędnym do tego know-how. mówi Paweł Milcarz, partner zarządzający na region CEE w Interactions Europe. “IOQ jest tańsze niż powszechnie stosowane badania typu Omnibus, a dodatkowo daje marketerom natychmiastowy dostęp do wyników. Uniwersalny charakter badania czyni z niego doskonałe narzędzie nie tylko dla firm, ale również dla partii politycznych i organizacji społecznych”.

IRC One Question zostało stworzone przez dwie firmy: IRCenter i Interactions Europe. IRCenter to działająca w Europie Środkowo-Wschodniej agencja badawcza specjalizująca się w badaniach marketingowych i społecznych. Unikalna pozycja agencji wynika z łączenia klasycznych technik badawczych (CAWI, IDI, FGI) z aktywnością konsumentów w Internecie (mobile & social). Natomiast Interactions Europe jest wyłącznym przedstawicielem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej natywnej technologii komunikacyjnej online amerykańskiej firmy Solve Media, Inc. bazującej na uwierzytelniającym formacie przepisaniowym Type-in™.

(RED/mat. pras. Interactions)

Udostępnij ten artykuł...

Rosyjskie filmy w CDA Premium warte polecenia

CDA Premium przygotowało zestawienie czerwcowych nowości filmowych, których wspólnym mianownikiem jest kraj produkcji: Rosja. Trzeba przyznać, że rosyjska kinematografia to nie tylko stare klasyki, ale też prężnie działający współcześnie przemysł filmowy, z którego chętnie korzystają platformy VOD na całym świecie. Na co zwrócić uwagę w propozycji CDA Premium? Udostępnij ten artykuł…

Udostępnij ten artykuł...

Wirtualna rzeczywistość wciąż czeka na swój wielki przełom

Choć coraz częściej wykorzystywana w domach oraz przedsiębiorstwach, wirtualna rzeczywistość nadal pozostaje na uboczu. Ostatnie miesiące pokazały jednak, że nowe technologie to przyszłość wielu branż, a VR może być jednym z ciekawszych rozwiązań. Najlepsze zestawy oparte o headsety i rękawiczki pozwalają na pełną interakcję z trójwymiarowym otoczeniem, a to można wykorzystać na niezliczoną ilość sposobów. […]

Udostępnij ten artykuł...

SIM swapping – zagrożenie dla konta bankowego

SIM swapping, czyli przejęcie karty SIM i oszustwa z tym związane, to przestępstwa, o których często słyszymy, lecz uważamy, że nas nie dotyczą. – To realne i zyskujące na sile zagrożenie. Każdy, kto udostępnia dane w mediach społecznościowych, może być narażony na takie ataki. – przestrzegają eksperci ds. cyberbezpieczeństwa ESET. SIM swapping – jakie mogą […]

Udostępnij ten artykuł...