13/01/2015

Już możemy wysyłać list polecony z internetu

Po blisko 2 miesiącach testów, Poczta Polska udostępniła możliwość wysłania listu poleconego także z domu lub biura dzięki nowej usłudze na platformie Envelo.

Wystarczy, że użytkownik Envelo otworzy zakładkę „nowa przesyłka”. Wybierze neolist i kliknie opcję neolist drukowany, a następnie określi rodzaj przesyłki (zwykłą, poleconą lub poleconą z ZPO). Treść wiadomości może wpisać w edytorze tekstowym na platformie lub załączyć jako PDF, np. ze skanami dokumentów. Jeśli nadawca wybierze przesyłkę poleconą, potwierdzenie nadania otrzyma bezpłatnie w formie PDF. W przypadku przesyłki poleconej z ZPO w plikach PDF bez dodatkowych opłat otrzyma potwierdzenia nadania i odbioru. Jeśli potrzebuje dodatkowego potwierdzenia w wersji tradycyjnej, tzw. żółtej karteczki, to w opcji ZPO za dodatkową opłatą, taką samą jak w placówce, usługę zrealizuje Poczta Polska. Wydrukowany list polecony do odbiorcy dostarczy listonosz.

List polecony z internetu to ułatwienie zwłaszcza dla firm i instytucji, które wysyłają duże ilości ważnej korespondencji. Za pośrednictwem bezpiecznej skrzynki Envelo mogą przesyłać m.in. oferty, umowy, regulaminy czy wezwania do zapłaty.

Już możemy wysyłać list polecony z internetu

(RED)

Udostępnij ten artykuł...