Blog o gadżetach i technologii. Najnowsze telefony, tablety, laptopy, smartwatche i etui na telefony. Telefon Samsung oraz telefon Microsoft.

21/01/2015

Podkładka dla fanów gry Dying Light

Natec Genesis, we współpracy z polskim studiem Techland, zaprezentował oficjalną podkładkę gry Dying Light. Przy zakupie podkładki czeka niespodzianka – kod na dodatkową broń do gry.

Specjalna edycja podkładki Natec Genesis M11 została okraszona grafiką z gry DYING LIGHT. Dla niewtajemniczonych jest to gra typu FPP, utrzymana w klimacie survival horroru. Jej akcja toczy się w mieście Harran pełnym faweli i niebezpiecznych uliczek.

Wierzchnia warstwa podkładki została wykonana z niezwykle wytrzymałej tkaniny, ze specjalną warstwą wodoodporną, zabezpieczającą nadruk. Wysokiej jakości materiał zastosowany przy produkcji powierzchni roboczej znacznie redukuje tarcie i oferuje lepsze właściwości prowadzenia myszy, zarówno z sensorem optycznym, jak i laserowym.

Spodnią warstwę powleczono gumową powłoką, dzięki czemu podkładka stabilnie przylega do powierzchni blatu i nie ślizga się w najmniej odpowiednim momencie. Obszycie na całym obwodzie zapobiega rozklejaniu się warstw i strzępieniu krawędzi, co sprawia że podkładka nawet po długotrwałym użytkowaniu gwarantuje najwyższą jakość i kontrolę nad każdym ruchem. Cena podkładki wynosi 29 zł.

Podkładka dla fanów gry Dying Light

(RED)

Przeczytaj także:   Polacy chętnie kupują odzież w sklepach internetowych

Cashback od Goodie czyli jak z zakupów wycisnąć więcej

W czasie kryzysu, rosnącej drożyzny i niepewności na rynku pracy dyscyplina w wydatkach to podstawa. Tak samo, jak szukanie okazji na zaoszczędzenie przysłowiowych paru „groszu”. I nie tylko o promocje chodzi, ale też narzędzia, które pozwolą odzyskać choć część wydawanej przez nas kasy. Jednym z nich jest Goodie, które oferuje tzw. cashback lub jak wolą inni […]

Poradnik zakupowy – jak nie dać się nabrać na pseudo promocje?

Wprawdzie Black Friday 2000 już za nami, ale przed nami Cyber Monday, a potem kolejne świąteczne „promocje”, a po nich zapewne „noworoczne wyprzedaże” itp., itd. „Poradnik zakupowy – jak nie dać się nabrać na pseudo promocje?” potraktujcie więc uniwersalnie. Przeczytaj także:   Polacy chętnie kupują odzież w sklepach internetowych

Świąteczne eventy online

Jesteśmy w szczycie drugiej fali zachorowań na wirusa COVID-19. Mamy kolejne restrykcje i obostrzenia związane z przemieszczaniem, spotykaniem się i organizacją wydarzeń. Przed nami święta i Nowy Rok. Tradycyjnie to okres wzmożonej aktywności także ze strony firm, które organizują spotkania ze swoimi pracownikami i partnerami. Czy świąteczne eventy online zastąpią nam te prawdziwe? Przeczytaj także:   […]

Techcity na Facebooku