14/01/2015

Polska akcja na Twitterze jedną z najpopularniejszych na świecie

MasterCard w tym roku już po raz trzeci zagrał razem z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy, a po raz drugi odbyła się twitterowa akcja „MasterCard gra z WOŚP”.

W jej ramach, za każdy wpis unikalnego użytkownika z hashtagiem #MasterCardgrazWOSP opublikowany w dniu Finału, firma zobowiązała się przekazać 5 zł na konto Fundacji. Zgodnie z regulaminem akcji organizator zakładał zebranie 100 000 zł. Dzięki nadzwyczajnej mobilizacji użytkowników Twittera cel ten został osiągnięty błyskawicznie. Ten entuzjazm pozytywnie zaskoczyły firmę MasterCard, która zdecydowała o przekazaniu na Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy dodatkowych 100 000 zł. Łącznie na konto Fundacji zostanie przekazana zatem kwota 200 000 zł.

Druga edycja akcji MasterCard na Twitterze zaangażowała 25 750 osób, czyli blisko dwa razy więcej internautów niż w ubiegłym roku. Chętnie udostępniali oni na swoich profilach wpis z hashtagiem #MasterCardgrazWOSP, a także zachęcali swoich znajomych do uczestnictwa w akcji. Ideę wsparli również blogerzy i dziennikarze. Hashtag #MasterCardGrazWOSP pojawił się w prawie 115 000 wpisów, dzięki czemu był on najczęstszym tematem tweetów w Polsce, a w pewnym momencie dostał się również do 15 najpopularniejszych wątków w skali globalnej.

Polska akcja na Twitterze, jedną z najpopularniejszych na świecie

(RED)

Udostępnij ten artykuł...

Aż 3 miesiące gratis w CDA Premium!

Wystartowała świąteczna promocja w CDA Premium. Za dostęp do CDA Premium wraz z pakietem 35 programów telewizyjnych na 12 miesięcy zapłacimy jak za 9 miesięcy. Nie dość, że oferta jest skierowana do nowych i obecnych użytkowników, to jeszcze nie trzeba do tego angażować karty kredytowej. Jak to zrobić? Udostępnij ten artykuł…

Udostępnij ten artykuł...

Co to jest scrum i jakie są role w zespole scrumowym?

Stałe monitorowanie efektów pracy, transparentność postępów i konsekwentne wyciąganie wniosków z popełnionych błędów – właśnie takie efekty może zapewnić sprawnie działający zespół scrumowy. Jak jest zorganizowany i jakie role pełnią w nim poszczególni członkowie? Sprawdź! Udostępnij ten artykuł…

Udostępnij ten artykuł...

JustWatch: Netflix pozostaje zdecydowanym liderem

JustWatch, międzynarodowy przewodnik po serwisach streamingowych, przygotował krótki raport na temat sytuacji na rynku serwisów SVOD w Polsce w 2021 roku. Udziały w rynku SVOD w III kwartale 2021 roku Podczas, gdy Netflix pozostaje zdecydowanym liderem rynku w Polsce, HBO Go zyskało w III kwartale 1% udziału w rynku i umocniło swoją pozycję na drugim […]

Udostępnij ten artykuł...