09/01/2015

Strona Orkiestry coraz mniej popularna

Z okazji zbliżającego się finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, Gemius przeanalizował popularność strony Wosp.org.pl w latach 2005-2014. Uwzględniono dane styczniowe.

Okazało się, że strona WWW Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy cieszyła się największą popularnością w latach, w których wypadł 14 i 19 finał dorocznej zbiórki pieniędzy, a więc w 2006 i 2011 roku. Odwiedziło ją wówczas 13 proc. internautów. Rok temu Wosp.org.pl odwiedziło 6 proc. internautów. W styczniu 2014 roku analizowana strona WWW cieszyła się zatem najmniejszą popularnością od 2005 roku.

Strona Orkiestry coraz mniej popularna

(RED/Gemius)

Przeczytaj także:   "Konstytucja 3 Maja" wybita w kilogramie srebra

Uwaga na walentynkowe (erotyczne) prezenty!!!

Statystki pokazują, że w czasie pandemii COVID-19 wzrosła sprzedaż nowoczesnych gadżetów erotycznych. Gadżety erotyczne coraz częściej powiązane są także z aplikacjami i przechowują dane w chmurze. To oznacza całkiem nowe wyzwania w kwestii ochrony prywatności dla ich użytkowników – przestrzegają eksperci ds. cyberbezpieczeństwa ESET. Gadżety erotyczne coraz lepiej się sprzedają. To m.in. rezultat obostrzeń dotyczących […]

innogy go! kończy działalność

Jedyna w Polsce wypożyczalnia w pełni elektrycznych aut na minuty, innogy go!, kończy działalność w połowie marca. Samochody będą stopniowo wycofywane z ulic Warszawy, ale klienci usługi nadal będą mieli szansę przejechać się elektrykiem. innogy go! to największa w Polsce i aktualnie jedyna wypożyczalnia wyłącznie elektrycznych samochodów. Została uruchomiona w kwietniu 2019 roku. Ideą projektu […]

Poczta Polska: uwaga na fałszywe maile o niedostarczeniu przesyłki

Poczta Polska informuje o fałszywej akcji phishingowej rozsyłanej na elektroniczne skrzynki pocztowe, w której cyberprzestępcy podszywają się pod tę instytucję. Wiadomość e-mail o temacie „Brak powiadomienia o dostawie.” jest rozsyłana z adresu test@a-m2.ru, w której jest zawarta informacja o niedostarczeniu przesyłki do odbiorcy oraz sposobie możliwości jej odebrania, w tym nakłonienie do kliknięcia w podejrzany […]