14/04/2015

Monika Grabowska i Rafał Napłoszek wzmacniają markę Honor w Polsce

Marka smartfonów Honor zadebiutowała na polskim rynku w październiku ubiegłego roku. Teraz powiększa się zespół osób odpowiedzialnych za jej wizerunek. Stanowisko PR & Social Media Managera na region Europy Środkowo-Wschodniej oraz Skandynawii objęła Monika Grabowska. Wsparła zespół odpowiedzialny za rozwój marki w regionie kierowany przez Rafała Napłoszka, Regional Business Directora na kraje Europy Środkowo-Wschodniej i Skandynawii.

Monika Grabowska to specjalista w dziedzinie komunikacji z dziewięcioletnim doświadczeniem w marketingu i public relations. Wcześniej przez trzy lata związana była z firmą ASUS, gdzie jako PR Manager odpowiadała za działania z zakresu PR korporacyjnego oraz PR produktowego dla kategorii urządzeń takich jak notebooki, tablety i smartfony. Od 2005 roku zdobywała doświadczenie w agencjach marketingowych oraz PR, realizując projekty dla marek takich jak m.in. Lenovo, EA Games, Mercedes-Benz, AstraZeneca. Jest absolwentką Psychologii Społecznej ze specjalizacją z zakresu reklamy.

honor-Monika Grabowska i Rafał Napłoszek

Zespołem odpowiedzialnym za markę Honor kieruje Rafał Napłoszek, Regional Business Director na region Europy Środkowo-Wschodniej i Skandynawii. Posiada 17-letnie doświadczenie w obszarze sprzedaży i marketingu, głównie w branży retail, telekomunikacyjnej i internetowej. Poprzednio związany był z Grupą Allegro – jako Dyrektor Marketingu i Sprzedaży w Gadu-Gadu, a następnie Dyrektor Marketingu w PayU SA. Ścieżkę zawodową rozpoczynał od pracy w full service-owych agencjach reklamowych – J. Walter Thompson i D’Arcy, gdzie tworzył strategię komunikacyjną dla takich klientów jak Era, Inteligo, Multibank, Unilever, Alfa Romeo, Shell, Daewoo, Warner Lambert, Wilkinson. Był również szefem marketingu w Germanos. Jest absolwentem Wydziału Zarządzania i Wydziału Orientalistyki Uniwersytetu Warszawskiego.

(RED)

Udostępnij ten artykuł...

Nadchodzi 7. edycja European Rover Challenge

Już w najbliższy weekend w Kielcach będzie można poczuć się jak na Marsie! W dniach 10 – 12 września na terenie Politechniki Świętokrzyskiej odbędzie się międzynarodowe wydarzenie European Rover Challenge. Na entuzjastów kosmosu czekają zawody łazików marsjańskich, pokazy naukowe oraz inspirujące debaty i rozmowy z niesamowitymi gośćmi. Gościem specjalnym będzie wiceszef NASA, Robert Cabana. Siódma […]

Udostępnij ten artykuł...

Loomi: Opera wypuści własną platformę VOD

Norweska przeglądarka Opera wybrała polski rynek jako pierwszy dla swojej platformy VOD. Ograniczona liczba zaproszeń do ekskluzywnego programu testowego Loomi jest już dostępna. Loomi to nazwa nowej platformy VOD, która otwiera zapisy do ekskluzywnego programu testów beta w Polsce. Wprowadzając Loomi na rynek, Opera zamierza zrewolucjonizować sposób oglądania filmów i materiałów wideo. – Jako firma […]

Udostępnij ten artykuł...

Galaxy Awards: Samsung szuka talentów na TikToku

Samsung pod patronatem TikTok Polska organizuje Galaxy Awards – pierwszy w Polsce konkurs, który pozwoli wyłonić najbardziej nietuzinkowe postacie prezentujące swoją twórczość na TikToku w pięciu różnych kategoriach. Na najbardziej kreatywnych i utalentowanych twórców czekają cenne nagrody. Uczestnicy mają szansę zaprezentować swój talent w czterech kategoriach konkursowych. Na nagrodę może liczyć także twórca, który zyska […]

Udostępnij ten artykuł...