16/04/2015

Monster Media Group z własnym biurem reklamy

Spółka Monster Media Group, właściciel między innymi Demotywatorów, Pewexu, Stylowych i JoeMonster, rezygnuje z usług sieci Evolution Media Net i buduje własne biuro sprzedaży reklam. Sprzedażą agencyjną i bezpośrednią pokierują Joanna Jankowska i Katarzyna Kowalska, a Emilia Orzepowska będzie nadzorować techniczną obsługę kampanii.

Monster Media Group to jeden z największych, niezależnych polskich wydawców treści internetowych, który w swoim portfolio posiada kilkanaście serwisów, takich jak Demotywatory, Stylowi czy JoeMonster. W roku 2013 spółka dokonała spektakularnej reaktywacji marki Pewex oraz udanego wejścia w sektor e-commerce.

Grupa stawia na samodzielność i kończy współpracę z siecią Evolution Media Net, która do tej pory obsługiwała grupę Monster Media. Nowo utworzona komórka odpowiadać będzie nie tylko za współpracę z domami mediowymi, agencjami i klientami bezpośrednimi w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowych, ale także za kreacje, planowanie i organizację działań niestandardowych.

Kasia, Joanna Emilia

Zespół biura sprzedaży składa się z pracowników kreatywnych i technicznych wywodzących się z MMG oraz z nowych pracowników: Katarzyny Kowalskiej, Joanny Jankowskiej i Emilii Orzepowskiej.

Joanna JankowskaJoanna Jankowska  w branży reklamy online pracuje od sześciu lat, wcześniej związana m.in. z siecią reklamową Evolution Media Net jako Group Account Manager; należącą do wydawnictwa Agora S.A. siecią reklamy kobiecej Glossy Media oraz z siecią reklamy internetowej IDMnet. W MMG zajmuje stanowisko Product Development Manager

 

Katarzyna KowalskaKatarzyna Kowalska z branżą internetową związana od ponad pięciu lat. Ostatnio pracowała w Evolution Media Net na stanowisku Group Account Manager, zarządzając zespołem sprzedaży agencyjnej. Wcześniej związana była z Interią (Grupa Interia.pl), gdzie pełniła funkcję Account Managera. W MMG zajmuje stanowisko Product Development Manager.

 

Emilia Orzepowska

Emilia Orzepowska  pracuje w branży od prawie pięciu lat, doświadczenie zbierała w agencjach interaktywnych gdzie zajmowała się technicznym aspektem projektów internetowych. Ostatnio w sieci reklamowej Evolution Media Net, na stanowisku Traffic Managera. Wcześniej  przewinęła się przez agencje Mint Media oraz Ciszewski MSL Internet. W Monster Media Group zajmuje stanowisko Technology Manager.

 

(RED)

 

 

Udostępnij ten artykuł...

Nadchodzi 7. edycja European Rover Challenge

Już w najbliższy weekend w Kielcach będzie można poczuć się jak na Marsie! W dniach 10 – 12 września na terenie Politechniki Świętokrzyskiej odbędzie się międzynarodowe wydarzenie European Rover Challenge. Na entuzjastów kosmosu czekają zawody łazików marsjańskich, pokazy naukowe oraz inspirujące debaty i rozmowy z niesamowitymi gośćmi. Gościem specjalnym będzie wiceszef NASA, Robert Cabana. Siódma […]

Udostępnij ten artykuł...

Loomi: Opera wypuści własną platformę VOD

Norweska przeglądarka Opera wybrała polski rynek jako pierwszy dla swojej platformy VOD. Ograniczona liczba zaproszeń do ekskluzywnego programu testowego Loomi jest już dostępna. Loomi to nazwa nowej platformy VOD, która otwiera zapisy do ekskluzywnego programu testów beta w Polsce. Wprowadzając Loomi na rynek, Opera zamierza zrewolucjonizować sposób oglądania filmów i materiałów wideo. – Jako firma […]

Udostępnij ten artykuł...

Galaxy Awards: Samsung szuka talentów na TikToku

Samsung pod patronatem TikTok Polska organizuje Galaxy Awards – pierwszy w Polsce konkurs, który pozwoli wyłonić najbardziej nietuzinkowe postacie prezentujące swoją twórczość na TikToku w pięciu różnych kategoriach. Na najbardziej kreatywnych i utalentowanych twórców czekają cenne nagrody. Uczestnicy mają szansę zaprezentować swój talent w czterech kategoriach konkursowych. Na nagrodę może liczyć także twórca, który zyska […]

Udostępnij ten artykuł...