Blog o gadżetach i technologii. Najnowsze telefony, tablety, laptopy, smartwatche i etui na telefony. Telefon Samsung oraz telefon Microsoft.

17/11/2015

Aplikacja Starbucks dostępna w Polsce

Po sukcesie w USA, Starbucks wprowadza do Polski aplikację mobilną, dzięki której w łatwy i szybki sposób można dokonywać płatności telefonem. To także wygodne narzędzie spełniające potrzeby uczestników programu lojalnościowego My Starbucks Rewards.

Od połowy listopada klienci Starbucks mogą korzystać z nowej mobilnej aplikacji, którą sieć kawiarni wprowadza do Polski. Fani marki będą mogli odtąd dokonywać płatności za pomocą telefonu poprzez system skanowania unikalnych kodów kreskowych. Ta nowość niewątpliwie spodoba się użytkownikom smartfonów, którym aplikacje mobilne coraz częściej zastępują tradycyjne rozwiązania.

Po zarejestrowaniu w aplikacji Karty Starbucks możliwe będzie jej doładowywanie, a także sprawdzenie konta, uzyskanych benefitów w programie lojalnościowym, historii rachunku oraz odbiór nagród i kuponów. Płatność za jej pośrednictwem aplikacji jest prosta i bardzo intuicyjna – należy wybrać z ekranu symbol płatności, w którym po chwili pojawi się kod kreskowy. Następnie wystarczy już tylko zeskanować go przy kasie. Dodatkową funkcją aplikacji jest szybkie wyszukiwanie najbliższej kawiarni Starbucks.

Aplikacja działa na systemie iOS (wersja 7.0 i następne) oraz Android (wersja 4.1 i następne) i jest dostępna do pobrania nieodpłatnie ze sklepu Google Play lub App Store.

Aplikacja Starbucks dostępna w Polsce

(RED)


Spam ma już 40 lat

Minęło już 40 lat, odkąd wysłany został pierwszy e-mail zawierający spam. Od tamtej pory cyberprzestępcy sporo się nauczyli, ale okazuje się, że pomimo upływu czasu wciąż korzystają ze starych, sprawdzonych narzędzi. Według badań firmy F-Secure spam to nadal najczęściej wykorzystywana metoda rozpowszechniania złośliwego oprogramowania, szkodliwych linków, kradzieży poufnych danych czy wyłudzeń z udziałem „nigeryjskiego księcia”. […]

Zmiany na rynku komunikatorów mobilnych

WhatsApp udostępnia swoje API. Tym samym pozwala firmom na dotarcie do 1,5 mld aktywnych użytkowników ze 180 krajów. Jakie szanse stwarza krok WhatsApp dla biznesu? Jak podaje Business Insider, cztery największe komunikatory w 2018 roku zgromadziły 4,1 mld osób. Użytkownicy w Stanach Zjednoczonych wykorzystują aplikacje do komunikacji przez około 10 min dziennie. Z roku na […]

Roman Sioda w Lenovo Data Center Group

Roman Sioda objął stanowisko Country Managera w Lenovo Global Technology Poland. Firma jest wiodącym producentem rozwiązań do centrów danych nowej generacji (ThinkSystem i ThinkAgile), które zapewniają pojemność i moc obliczeniową systemom dla zmieniającego się stale biznesu oraz dla nowych wyzwań stojących przed przedsiębiorstwami. Roman Sioda pokieruje polskim oddziałem Lenovo Data Center Group, który specjalizuje się […]

Techcity na Facebooku