Blog o gadżetach i technologii. Najnowsze telefony, tablety, laptopy, smartwatche i etui na telefony. Telefon Samsung oraz telefon Microsoft.

16/12/2015

Warta Mobile – pierwsza w Polsce mobilna likwidacja szkód

Właśnie wchodzi na rynek aplikacja Warta Mobile. To mobilny asystent likwidacji szkody, który umożliwia klientom Warty stałą kontrolę nad procesem likwidacyjnym. To pierwsza taka aplikacja w Polsce i jedna z pierwszych w Europie.

Aplikacja Warta Mobile pozwala klientowi w prosty sposób przejść przez proces likwidacji szkody w Warcie i być „on-line” ze swoją szkodą. Klient na bieżąco może sprawdzać co dzieje się w jego sprawie. Dzięki komunikatom „push” wie jakie działania podejmuje likwidator i jakich działań ewentualnie oczekuje od niego. Może też kontaktować się z likwidatorem poprzez messengera. Aplikacja ułatwia też wymianę dokumentów pomiędzy klientem i Wartą.

Dzięki Warta Mobile klient może natychmiast reagować w swojej sprawie np. dostarczając dokumenty. A wykona to w bardzo prosty sposób – wystarczy zrobić telefonem zdjęcie dokumentu, czy uszkodzonego przedmiotu i wysłać za pośrednictwem aplikacji. Oznacza to koniec skanowania, faxowania i wysyłania pocztą dokumentów do ubezpieczyciela, bo do wykonania wszystkich czynności wystarczy smartfon – wyjaśnia Emil Krajewski – lider projektu.

Warta Mobile

Warta Mobile – pierwsza w Polsce mobilna likwidacja szkód

Co ważne, aplikacja jest zintegrowana z systemem do zarządzania likwidacją szkód. Dlatego każdy przesłany dokument jest automatycznie umieszczany w elektronicznej teczce szkodowej klienta i likwidator natychmiast może działać. Za pomocą aplikacji można też przeprowadzić oględziny szkody on-line. Do ich wykonania również wykorzystywany jest smartfon klienta. To wszystko maksymalnie skraca czas procedur.

Warta Mobile to aplikacja dla klientów likwidujących szkody ze wszystkich ubezpieczeń indywidualnych – komunikacyjnych, mieszkaniowych, podróżnych, osobowych itd. Warunkiem skorzystania z aplikacji jest posiadanie smartfona w systemie iOS lub Android. Link do sklepu z bezpłatną aplikacją wysyła do klienta konsultant, do którego zgłoszona została szkoda.

(RED)


Spam ma już 40 lat

Minęło już 40 lat, odkąd wysłany został pierwszy e-mail zawierający spam. Od tamtej pory cyberprzestępcy sporo się nauczyli, ale okazuje się, że pomimo upływu czasu wciąż korzystają ze starych, sprawdzonych narzędzi. Według badań firmy F-Secure spam to nadal najczęściej wykorzystywana metoda rozpowszechniania złośliwego oprogramowania, szkodliwych linków, kradzieży poufnych danych czy wyłudzeń z udziałem „nigeryjskiego księcia”. […]

Zmiany na rynku komunikatorów mobilnych

WhatsApp udostępnia swoje API. Tym samym pozwala firmom na dotarcie do 1,5 mld aktywnych użytkowników ze 180 krajów. Jakie szanse stwarza krok WhatsApp dla biznesu? Jak podaje Business Insider, cztery największe komunikatory w 2018 roku zgromadziły 4,1 mld osób. Użytkownicy w Stanach Zjednoczonych wykorzystują aplikacje do komunikacji przez około 10 min dziennie. Z roku na […]

Roman Sioda w Lenovo Data Center Group

Roman Sioda objął stanowisko Country Managera w Lenovo Global Technology Poland. Firma jest wiodącym producentem rozwiązań do centrów danych nowej generacji (ThinkSystem i ThinkAgile), które zapewniają pojemność i moc obliczeniową systemom dla zmieniającego się stale biznesu oraz dla nowych wyzwań stojących przed przedsiębiorstwami. Roman Sioda pokieruje polskim oddziałem Lenovo Data Center Group, który specjalizuje się […]

Techcity na Facebooku