27/01/2016

Interactions Europe wprowadza nową markę i rozszerza profil działania

Międzynarodowa sieć reklamowa Interactions Europe uruchamia nową markę o nazwie Adaptiff i dokonuje istotnych zmian w strukturze. W efekcie powstają dwa projekty z własną ofertą, profilem oraz zasięgiem działania.

Nową marką na rynku, wydzieloną z dotychczasowych struktur Interactions Europe jest Adaptiff. Firma w ramach tego projektu będzie oferować dwa produkty reklamowe – znany wcześniej format komunikacji natywnej Type-ins oraz nowe rozwiązanie o nazwie Amplify. Jest to unikalna platforma służąca do kompleksowego zarządzania wszystkimi treściami content marketingowymi marki, bez względu na miejsce ich publikacji. Amplify pozwala marketerom porównywać w czasie rzeczywistym kilkanaście różnych wskaźników zaangażowania, konsumpcji oraz ruchu na treściach marki, a następnie prowadzić zintegrowane działania amplifikacyjne – kierujące ruch na najlepiej angażujące treści w ściśle zdefiniowanych widowniach w oparciu o model CPC.

Amplify nie tylko wreszcie ułatwia zarządzanie kompleksowymi projektami content marketingowymi, ale również daje marketerom prawdziwy obraz prowadzonych wielonakanałowych aktywności kontentowych w sieci. To platforma, która na bieżąco analizuje wydajność wszystkich treści w obrębie danej marki, bez względu na kanał ich publikacji czy amplifikacji.opisuje nowy produkt Tomasz Wileński, managing partner odpowiadający za rozwój i relacje inwestorskie Interactions Europe.

Interactions Europe logo

Adaptiff jest produktem sieciowym, skierowanym głównie do międzynarodowych domów mediowych i agencji interaktywnych. Główne biuro Adaptiff znajduje się w Londynie, skąd realizowane są projekty reklamowe w całej Europie. Komunikacja natywna oparta na formacie Type-ins prowadzona jest w oparciu o wyłączne przedstawicielstwo w Europie produktów amerykańskej firmy Solve Media, Inc. (międzynarodowym operatorem i właścicielem formatu Type-ins), a produkt Amplify przygotowany został w oparciu o wyłączne przedstawicielstwo w Europie technologii amerykańskiej firmy Simple Reach.

Z kolei marka Interactions Europe będzie funkcjonować na razie jedynie na rynku polskim i realizować będzie kompleksowe projekty z zakresu content marketingu. Oferta Interactions Europe stanowi znakomite uzupełnienie kompetencji domów mediowych i agencji interaktywnych w zakresie realizacji kompleksowych projektów content marketingowych, w szczególności w obszarze strategii, tworzenia treści, publikacji treści, zarządzania efektywnością oraz optymalizacji konwersji sprzedażowej. Osobą zarządzającą obydwoma markami pozostaje Paweł Milcarz, wieloletni managing partner Interactions Europe.

Wydzielenie dwóch osobnych marek i zmiany w strukturze oraz sposobie funkcjonowania były koniecznością. Nasza siedziba w Londynie już jakiś czas temu przejęła funkcję centrali jeżeli chodzi o wszystkie międzynarodowe projekty związane z komunikacją natywną, nawet te dotyczące Polski. To z Londynu obsługujemy wszystkie główne rynki Europejskie i tam też zapadają najważniejsze decyzje klientów. Wydzielenie dwóch osobnych marek w ramach jednej organizacji i wprowadzenie podziału zadań znacznie ułatwi nam funkcjonowanie, a w dalszej perspektywie powinno być także impulsem do dalszego rozwoju. – tłumaczy Paweł Milcarz.

(RED)

Udostępnij ten artykuł...

Nadchodzi 7. edycja European Rover Challenge

Już w najbliższy weekend w Kielcach będzie można poczuć się jak na Marsie! W dniach 10 – 12 września na terenie Politechniki Świętokrzyskiej odbędzie się międzynarodowe wydarzenie European Rover Challenge. Na entuzjastów kosmosu czekają zawody łazików marsjańskich, pokazy naukowe oraz inspirujące debaty i rozmowy z niesamowitymi gośćmi. Gościem specjalnym będzie wiceszef NASA, Robert Cabana. Siódma […]

Udostępnij ten artykuł...

Loomi: Opera wypuści własną platformę VOD

Norweska przeglądarka Opera wybrała polski rynek jako pierwszy dla swojej platformy VOD. Ograniczona liczba zaproszeń do ekskluzywnego programu testowego Loomi jest już dostępna. Loomi to nazwa nowej platformy VOD, która otwiera zapisy do ekskluzywnego programu testów beta w Polsce. Wprowadzając Loomi na rynek, Opera zamierza zrewolucjonizować sposób oglądania filmów i materiałów wideo. – Jako firma […]

Udostępnij ten artykuł...

Galaxy Awards: Samsung szuka talentów na TikToku

Samsung pod patronatem TikTok Polska organizuje Galaxy Awards – pierwszy w Polsce konkurs, który pozwoli wyłonić najbardziej nietuzinkowe postacie prezentujące swoją twórczość na TikToku w pięciu różnych kategoriach. Na najbardziej kreatywnych i utalentowanych twórców czekają cenne nagrody. Uczestnicy mają szansę zaprezentować swój talent w czterech kategoriach konkursowych. Na nagrodę może liczyć także twórca, który zyska […]

Udostępnij ten artykuł...