Blog o gadżetach i technologii. Najnowsze telefony, tablety, laptopy, smartwatche i etui na telefony. Telefon Samsung oraz telefon Microsoft.

27/01/2016

Interactions Europe wprowadza nową markę i rozszerza profil działania

Międzynarodowa sieć reklamowa Interactions Europe uruchamia nową markę o nazwie Adaptiff i dokonuje istotnych zmian w strukturze. W efekcie powstają dwa projekty z własną ofertą, profilem oraz zasięgiem działania.

Nową marką na rynku, wydzieloną z dotychczasowych struktur Interactions Europe jest Adaptiff. Firma w ramach tego projektu będzie oferować dwa produkty reklamowe – znany wcześniej format komunikacji natywnej Type-ins oraz nowe rozwiązanie o nazwie Amplify. Jest to unikalna platforma służąca do kompleksowego zarządzania wszystkimi treściami content marketingowymi marki, bez względu na miejsce ich publikacji. Amplify pozwala marketerom porównywać w czasie rzeczywistym kilkanaście różnych wskaźników zaangażowania, konsumpcji oraz ruchu na treściach marki, a następnie prowadzić zintegrowane działania amplifikacyjne – kierujące ruch na najlepiej angażujące treści w ściśle zdefiniowanych widowniach w oparciu o model CPC.

Amplify nie tylko wreszcie ułatwia zarządzanie kompleksowymi projektami content marketingowymi, ale również daje marketerom prawdziwy obraz prowadzonych wielonakanałowych aktywności kontentowych w sieci. To platforma, która na bieżąco analizuje wydajność wszystkich treści w obrębie danej marki, bez względu na kanał ich publikacji czy amplifikacji.opisuje nowy produkt Tomasz Wileński, managing partner odpowiadający za rozwój i relacje inwestorskie Interactions Europe.

Interactions Europe logo

Adaptiff jest produktem sieciowym, skierowanym głównie do międzynarodowych domów mediowych i agencji interaktywnych. Główne biuro Adaptiff znajduje się w Londynie, skąd realizowane są projekty reklamowe w całej Europie. Komunikacja natywna oparta na formacie Type-ins prowadzona jest w oparciu o wyłączne przedstawicielstwo w Europie produktów amerykańskej firmy Solve Media, Inc. (międzynarodowym operatorem i właścicielem formatu Type-ins), a produkt Amplify przygotowany został w oparciu o wyłączne przedstawicielstwo w Europie technologii amerykańskiej firmy Simple Reach.

Z kolei marka Interactions Europe będzie funkcjonować na razie jedynie na rynku polskim i realizować będzie kompleksowe projekty z zakresu content marketingu. Oferta Interactions Europe stanowi znakomite uzupełnienie kompetencji domów mediowych i agencji interaktywnych w zakresie realizacji kompleksowych projektów content marketingowych, w szczególności w obszarze strategii, tworzenia treści, publikacji treści, zarządzania efektywnością oraz optymalizacji konwersji sprzedażowej. Osobą zarządzającą obydwoma markami pozostaje Paweł Milcarz, wieloletni managing partner Interactions Europe.

Wydzielenie dwóch osobnych marek i zmiany w strukturze oraz sposobie funkcjonowania były koniecznością. Nasza siedziba w Londynie już jakiś czas temu przejęła funkcję centrali jeżeli chodzi o wszystkie międzynarodowe projekty związane z komunikacją natywną, nawet te dotyczące Polski. To z Londynu obsługujemy wszystkie główne rynki Europejskie i tam też zapadają najważniejsze decyzje klientów. Wydzielenie dwóch osobnych marek w ramach jednej organizacji i wprowadzenie podziału zadań znacznie ułatwi nam funkcjonowanie, a w dalszej perspektywie powinno być także impulsem do dalszego rozwoju. – tłumaczy Paweł Milcarz.

(RED)


Spam ma już 40 lat

Minęło już 40 lat, odkąd wysłany został pierwszy e-mail zawierający spam. Od tamtej pory cyberprzestępcy sporo się nauczyli, ale okazuje się, że pomimo upływu czasu wciąż korzystają ze starych, sprawdzonych narzędzi. Według badań firmy F-Secure spam to nadal najczęściej wykorzystywana metoda rozpowszechniania złośliwego oprogramowania, szkodliwych linków, kradzieży poufnych danych czy wyłudzeń z udziałem „nigeryjskiego księcia”. […]

Zmiany na rynku komunikatorów mobilnych

WhatsApp udostępnia swoje API. Tym samym pozwala firmom na dotarcie do 1,5 mld aktywnych użytkowników ze 180 krajów. Jakie szanse stwarza krok WhatsApp dla biznesu? Jak podaje Business Insider, cztery największe komunikatory w 2018 roku zgromadziły 4,1 mld osób. Użytkownicy w Stanach Zjednoczonych wykorzystują aplikacje do komunikacji przez około 10 min dziennie. Z roku na […]

Roman Sioda w Lenovo Data Center Group

Roman Sioda objął stanowisko Country Managera w Lenovo Global Technology Poland. Firma jest wiodącym producentem rozwiązań do centrów danych nowej generacji (ThinkSystem i ThinkAgile), które zapewniają pojemność i moc obliczeniową systemom dla zmieniającego się stale biznesu oraz dla nowych wyzwań stojących przed przedsiębiorstwami. Roman Sioda pokieruje polskim oddziałem Lenovo Data Center Group, który specjalizuje się […]

Techcity na Facebooku