Blog o gadżetach i technologii. Najnowsze telefony, tablety, laptopy, smartwatche i etui na telefony. Telefon Samsung oraz telefon Microsoft.

25/11/2016

W Polsce ruszyła przedsprzedaż Samsung Gear S3

Samsung rozpoczął przedsprzedaż w Polsce swojego najnowszego inteligentnego zegarka Gear S3. Przedsprzedaż potrwa do 30 listopada br., a od 1 grudnia br. zegarek będzie można kupić w sklepach Samsung Brand Store oraz u polskich dystrybutorów marki.

Dostępne będą dwie wersje smartwatcha: Gear S3 frontier to zegarek dla osób aktywnych. Łączy w sobie ciekawą formę i zaawansowane możliwości. Wersję tę zaprojektowano z myślą o użytkowaniu w każdych warunkach i w dowolnym środowisku – zarówno podczas pracy, jak i w czasie wolnym. Elegancki Gear S3 classic to z kolei doskonała propozycja dla biznesmenów – tworząc listy zadań zegarek staje się centrum zarządzania najbardziej złożonym harmonogramem.

Przedsprzedaż Samsung Gear S3

Smartwatch Gear S3 można łatwo spersonalizować, by pasował do każdego stroju lub na specjalną okazję. Wystarczy wybrać inny firmowy pasek lub wykorzystać każdy dowolny o szerokości 22 mm. Zegarek jest wodoodporny, co potwierdza certyfikat IP68. Nowość w serii Gear stanowi użycie w nowym modelu szkła Corning Gorilla SR+, które zwiększa wytrzymałość i odporność tarczy zegarka na zarysowania.

Obie wersje inteligentnych zegarków mają wbudowaną funkcję GPS, która pozwala szczegółowo monitorować codzienną aktywność fizyczną, natomiast wysokościomierz / barometr i prędkościomierz umożliwia rejestrowanie wszystkich parametrów – m.in. ciśnienia atmosferycznego, nagłych zmian pogody, przebytej odległości i prędkości. Cena Samsung Gear S3 to 1699 złotych.

(RED)


Sześć milionów cyberataków na Polskę

Według danych firmy F-Secure średnio 700 razy na godzinę podejmowane są próby przeprowadzenia cyberataków na Polskę. Główne źródła zagrożeń w ostatnim roku to Stany Zjednoczone, Francja, Rosja oraz Chiny. 

 W ciągu ostatniego roku podjęto ponad 6 milionów prób cyberataków na Polskę. Najczęściej ich źródłem były Stany Zjednoczone, a na kolejnych miejscach znalazły się Francja, […]

Czy Apple Pay zdominuje rynek płatności mobilnych?

Apple Pay zadebiutowało w Polsce 19 czerwca. Zgodnie z doniesieniami części banków technologia szybko zyskała popularność i tysiące użytkowników. To jednak dopiero początek ekspansji rozwiązania od Apple. Według raportu Juniper Research, Apple Pay może w ciągu najbliższych dwóch lat zdominować sektor mobilnych płatności zbliżeniowych. Do tej pory nową formę płatności udostępniło swoim klientom 8 polskich […]

SMS-y w dół, MMS-y w górę

Urząd Komunikacji Elektronicznej opublikował coroczny „Raport o stanie rynku telekomunikacyjnego w Polsce w 2017 roku” z którego wynika, że na koniec minionego roku aktywnych było ponad 53 milionów kart SIM, czyli o 4% mniej niż w 2016 roku. To jedna z prawdopodobnych przyczyn spadku liczby SMS-ów wysłanych przez użytkowników polskich sieci. W 2017 roku Polacy […]

Techcity na Facebooku