01/12/2016

Rekordowe Black Friday, Cyber Monday i Dzień Darmowej Dostawy

Black Friday, Cyber Monday i Dzień Darmowej Dostawy pod względem przychodów były kolejno najlepszym piątkiem, poniedziałkiem i wtorkiem roku. W trakcie zakupowego maratonu największym powodzeniem cieszyły się piątkowe wyprzedaże – podsumowuje platforma sklepów internetowych Shoper.

Black Friday był najlepszym dniem w 2016 roku pod względem przychodów – przychody 25 listopada były o 93 proc. wyższe niż średnia przychodów z wszystkich dni w 2016. Za nim plasuje się Dzień Darmowej Dostawy z przychodami wyższymi o 83 proc., na trzecim miejscu natomiast Cyber Monday – z przychodami wyższymi o 78 proc.

Jeśli chodzi o liczbę transakcji kolejność się zmienia: najwięcej zakupów w sklepach korzystających z platformy Shoper odbyło się w Dzień Darmowej Dostawy – o 105 proc. więcej niż średnia z ostatniego półrocza. Cyber Monday był 3. co do liczby transakcji dniem w tym roku, a Black Friday – 4. W poniedziałek sklepy odnotowały liczbę transakcji wyższą o 75 proc, a w piątek o 71 proc. Z tego zestawienia wynika, że najatrakcyjniej wypadł dla sklepów Black Friday – chociaż odbyło się podczas tego dnia najmniej transakcji, przyniosły one najwięcej przychodów. Średnia wartość zamówienia wzrosła w Black Friday o 5 proc. a w Cyber Monday o 4 proc., natomiast w Dniu Darmowej Dostawy zmalała o 10 proc.

Rekordowe Black Friday, Cyber Monday i Dzień Darmowej Dostawy

Mniejsze kwoty w Dniu Darmowej Dostawy nie dziwią, to moment, kiedy klienci wykorzystują okazję do zrobienia mniejszych zakupów bez dodatkowych kosztów. Sklepom rekompensuje ten koszt duża liczba zamówieńwyjaśnia Tomasz Tybon z Shopera. Wyniki ostatnich dni pokazują, że e-sprzedawcy świetnie wykorzystali zakupowe okazje i działania promocyjne. Wielu z nich po prostu połączyło te kilka dni w jedna promocję, która trwała od piątku aż do wtorkudodaje.

Jak podaje Shoper, największą popularnością w czasie promocji cieszyły się sklepy z odzieżą, ale swój dzień miały również sklepy ze sprzętem elektronicznym i artykułami pasmanteryjnymi. Co ciekawe największy ruch sklepy odnotowały w tych samych godzinach – w piątek i poniedziałek o 20:40, we wtorek 10 minut później.

Przeczytaj także:   Piotr Ciski od stycznia szefem Sage Polska

(RED)

Uwaga na walentynkowe (erotyczne) prezenty!!!

Statystki pokazują, że w czasie pandemii COVID-19 wzrosła sprzedaż nowoczesnych gadżetów erotycznych. Gadżety erotyczne coraz częściej powiązane są także z aplikacjami i przechowują dane w chmurze. To oznacza całkiem nowe wyzwania w kwestii ochrony prywatności dla ich użytkowników – przestrzegają eksperci ds. cyberbezpieczeństwa ESET. Gadżety erotyczne coraz lepiej się sprzedają. To m.in. rezultat obostrzeń dotyczących […]

innogy go! kończy działalność

Jedyna w Polsce wypożyczalnia w pełni elektrycznych aut na minuty, innogy go!, kończy działalność w połowie marca. Samochody będą stopniowo wycofywane z ulic Warszawy, ale klienci usługi nadal będą mieli szansę przejechać się elektrykiem. innogy go! to największa w Polsce i aktualnie jedyna wypożyczalnia wyłącznie elektrycznych samochodów. Została uruchomiona w kwietniu 2019 roku. Ideą projektu […]

Poczta Polska: uwaga na fałszywe maile o niedostarczeniu przesyłki

Poczta Polska informuje o fałszywej akcji phishingowej rozsyłanej na elektroniczne skrzynki pocztowe, w której cyberprzestępcy podszywają się pod tę instytucję. Wiadomość e-mail o temacie „Brak powiadomienia o dostawie.” jest rozsyłana z adresu test@a-m2.ru, w której jest zawarta informacja o niedostarczeniu przesyłki do odbiorcy oraz sposobie możliwości jej odebrania, w tym nakłonienie do kliknięcia w podejrzany […]