Blog o gadżetach i technologii. Najnowsze telefony, tablety, laptopy, smartwatche i etui na telefony. Telefon Samsung oraz telefon Microsoft.

05/10/2017

100 tys. biletów za złotówkę

Ruszyła kolejna odsłona wspólnej akcji mPay i Mastercard, która pozwala na tańsze podróżowanie komunikacją miejską. Na pasażerów czeka aż 100 tys. biletów kosztujących symboliczną złotówkę. Celem inicjatywy jest propagowanie mobilnego stylu życia oraz zachęcanie do korzystania z nowoczesnych, bezgotówkowych rozwiązań płatniczych.

Promocja “Bilet za 1 zł z Masterpass od mPay” obejmuje swoim zasięgiem kilkadziesiąt polskich miast, w tym m.in. Warszawę, Łódź, Kraków, Rzeszów, Katowice i Lublin. W każdym z nich pasażerowie mogą wielokrotnie korzystać z tanich przejazdów za symboliczną złotówkę. Jedynym warunkiem jest kupowanie biletów telefonem komórkowym, za pomocą karty płatniczej zarejestrowanej w portfelu cyfrowym Masterpass. W aplikacji mPay jest on dostępny na przykład pod nazwą mPay Wallet. Akcją promocyjną objęte są bilety jednorazowe i czasowe do 90 minut o wartości między 1,10 zł a 5 zł.

glownekonf_9729534

Kupowanie biletów za pomocą podłączonej do aplikacji karty płatniczej jest bardzo proste. Wystarczy uruchomić aplikację mPay w komórce i wybrać miasto oraz potrzebny bilet. Następnie użytkownik wybiera dowolny portfel Masterpass, na przykład mPay Wallet, jako formę płatności i potwierdza zakup wprowadzając kod PIN, który ustalił samodzielnie podczas rejestracji w mPay.

W promocji mogą uczestniczyć posiadacze kart wydanych przez różne banki i organizacje płatnicze, nie tylko z logo Mastercard. Aby móc płacić nimi za bilety, należy być użytkownikiem dowolnego portfela dostępnego w Masterpass, lub zarejestrować się w cyfrowym portfelu Masterpass. Można to zrobić z poziomu aplikacji mPay w telefonie lub na stronie internetowej www.wallet.mpay.pl. Ze względów bezpieczeństwa w aplikacji można płacić tylko kartami zweryfikowanymi. Dlatego po dodaniu karty należy zalogować się do swojego banku i sprawdzić w historii transakcji losową kwotę z przedziału od 1 do 5 zł, jaką karta została tymczasowo obciążona. Po wprowadzeniu kwoty w aplikacji lub na stronie internetowej karta staje się w pełni aktywna, a jej właściciel może korzystać z promocji.

(RED)


Spam ma już 40 lat

Minęło już 40 lat, odkąd wysłany został pierwszy e-mail zawierający spam. Od tamtej pory cyberprzestępcy sporo się nauczyli, ale okazuje się, że pomimo upływu czasu wciąż korzystają ze starych, sprawdzonych narzędzi. Według badań firmy F-Secure spam to nadal najczęściej wykorzystywana metoda rozpowszechniania złośliwego oprogramowania, szkodliwych linków, kradzieży poufnych danych czy wyłudzeń z udziałem „nigeryjskiego księcia”. […]

Zmiany na rynku komunikatorów mobilnych

WhatsApp udostępnia swoje API. Tym samym pozwala firmom na dotarcie do 1,5 mld aktywnych użytkowników ze 180 krajów. Jakie szanse stwarza krok WhatsApp dla biznesu? Jak podaje Business Insider, cztery największe komunikatory w 2018 roku zgromadziły 4,1 mld osób. Użytkownicy w Stanach Zjednoczonych wykorzystują aplikacje do komunikacji przez około 10 min dziennie. Z roku na […]

Roman Sioda w Lenovo Data Center Group

Roman Sioda objął stanowisko Country Managera w Lenovo Global Technology Poland. Firma jest wiodącym producentem rozwiązań do centrów danych nowej generacji (ThinkSystem i ThinkAgile), które zapewniają pojemność i moc obliczeniową systemom dla zmieniającego się stale biznesu oraz dla nowych wyzwań stojących przed przedsiębiorstwami. Roman Sioda pokieruje polskim oddziałem Lenovo Data Center Group, który specjalizuje się […]

Techcity na Facebooku