Blog o gadżetach i technologii. Najnowsze telefony, tablety, laptopy, smartwatche i etui na telefony. Telefon Samsung oraz telefon Microsoft.

16/05/2018

Miłość w internecie na wznoszącej fali

Miłość jest jednym z najbardziej pożądanych przez człowieka uczuć i coraz częściej szukamy jej w Internecie. Już prawie jedna trzecia małżeństw w USA zawierana jest między osobami, które poznały się w internecie. Co ciekawe, z badań zawartych w „Social Integration via Online Dating 2017”,opracowanych przez Josu ́e Ortega and Philipp Hergovich wynika, że małżonkowie, którzy poznali się w ten sposób, są lepiej dopasowani, a ich małżeństwa nieznacznie trwalsze.

Liczba osób korzystających z różnych form internetowych randek wynosi obecnie 294 miliony (stan na marzec 2018), a prognozuje się, że do 2020 roku liczba ta wzrośnie do 331 milionów. W Polsce takich osób, według uśrednionych danych, jest około 3,3 miliona, a w 2020 będzie to 3,6 miliona. Najczęściej randkują osoby między 25 a 34 rokiem życia i głównie mężczyźni (64% tej grupy). Kobiety stanowią tu zaledwie 35%. Są też starsi, pomiędzy 35 a 44 rokiem życia (17%).

Randkujemy korzystając z portali i aplikacji. Trendy wskazują jednak, że większość z randkujących przeniosła się na smartfony, a konkretniej do aplikacji mobilnych. Najpopularniejsza z nich – Tinder – ma już blisko 50 milionów użytkowników, którzy przeglądają 1,6 miliona zdjęć potencjalnych partnerów dziennie. W czołówce aplikacji randkowych znajdują się też Hinge, Match czy Bumble. Co ciekawe, pojawiają się również takie dedykowane konkretnym grupom osób. Dla przykładu: portal i aplikacja singlowanie.pl pozycjonuje się, jako miejsce do spotkań dla katolików. To pokazuje, że rynek ten ma przed sobą jeszcze duże perspektywy.

– Wartość szeroko pojmowanego rynku internetowych randek wynosi obecnie 1,383 mld dolarów, a w 2020 ma osiągnąć 1,610 mld dolarów. Użytkownik randkujący online wydaje na ten cel średnio 4,7 dolara miesięcznie w skali globalnej. W Polsce jest to 2,79 dolara. To trend, którego nie należy lekceważyć. Dlatego w naszej najnowszej kampanii #Gigadaje również odnosimy się do miłosnych związków, choć w znacznie bardziej humorystyczny sposób – mówi Grażyna Piotrowska – Oliwa, Prezes Virgin Mobile Polska.

(RED)


oPornografii.pl – nowy portal i kampania

Zbyt łatwy dostęp dzieci do internetowej pornografii to problem społeczny, o którym nie można już milczeć. Zjawisko przybiera rozmiary pandemii – ostrzegają specjaliści. Stowarzyszenie Twoja Sprawa uruchamia nowy portal oPornografii.pl oraz kampanię społeczną skierowaną do rodziców i specjalistów. Kampania ma zwrócić uwagę społeczeństwa na problem szkodliwości pornografii i konieczność wieloaspektowej dyskusji o nim. W ramach […]

MyKronoz ZeCirlce² – estetyczny i bogaty w możliwości

Smartwatche pojawiły się stosunkowo niedawno i szturmem zdobyły sobie przychylność użytkowników. ZeCirlce² od szwajcarskiej firmy MyKronoz poza typowymi dla smartwatchy możliwościami jak pomiar tętna, mierzenie przebytego dystansu czy liczenie spalonych kalorii, ma m.in. możliwość kontrolowania odtwarzania muzyki. Smartfony, smartwatche, smartbandy. Świat stał się “smart” w ciągu ledwie dekady. Wraz z urządzeniami wyewoluowały codzienne czynności, jak […]

uGo Thunder – motorówka dla małych i dużych chłopców

Zdalnie sterowane urządzenia są modne. Nie chodzi tylko o coraz bardziej popularne drony, ale także produkty takie jak uGo Thunder. Ta niewielka motorówka może dać sporo radości, nie tylko najmłodszym. Jest jeszcze ciepło, zatem to dobry czas by spędzić go nad wodą. Interesującym towarzyszem w wypadzie nad jezioro lub rzekę może być nowa motorówka zdalnie […]

Techcity na Facebooku