Blog o gadżetach i technologii. Najnowsze telefony, tablety, laptopy, smartwatche i etui na telefony. Telefon Samsung oraz telefon Microsoft.

29/08/2018

W 2018 roku gigantyczne wydatki na reklamę

Wartość globalnego rynku marketingu i reklamy ma wynieść w tym roku 1.3 biliona dolarów – twierdzi amerykańska firma badawcza PQ Media.

Zdaniem PQ Media, w 2018 roku wzrost wartości tego rynku osiągnie aż 5,5 procenta – to najwięcej od 2008 roku. Szacunki te obejmują reklamę w tradycyjnych mediach, jak telewizja, oraz reklamę w cyfrowych i alternatywnych kanałach.

Analitycy PQ Media twierdzą, że tradycyjna reklama i marketing wzrosną w tym roku o 2,1 proc. do 803 miliardów dolarów. Reklama w mediach cyfrowych i marketing online urośnie o 11,6 proc. do kwoty 496 miliardów dolarów. Prognozy te powstały na podstawie analizy 20 największych rynków medialnych na świecie.

Polski rynek reklamy wpisuje się doskonale w ten trend. W tym roku spodziewany jest u nas wzrost rzędu prawie 5 procent, do kwoty 7,5 miliarda złotych. Również w Polsce wartość tego rynku ciągną w górę telewizja i internetmówi Grzegorz Sławatyński z Data Exchanger, brokera danych marketingowych.

PQ Media uważa, że w 2019 roku należy spodziewać się wolniejszego rozwoju na globalnym rynku – reklama i marketing w tradycyjnych kanałach wzrost o 0,8 procenta. Digitalowa reklama/marketing może liczyć na 10,7 proc.

(RED)


Finfinder.pl – pierwsza w Polsce wyszukiwarka ofert finansowania dla firm

Finfinder.pl jest nowym finansowym startupem na polskim rynku. To jedyna tak kompleksowa wyszukiwarka produktów finansowych dla rodzimych przedsiębiorstw. Finfinder.pl prezentuje ofertę blisko 60 polskich instytucji finansowych. Rynek finansowania firm jest o wiele bardziej złożony niż rynek dedykowany konsumentom. Ten ostatni sprowadza się głównie do pożyczek, kredytów hipotecznych oraz ofert powiązanych z rachunkami i kartami płatniczymi. […]

Głosowa obsługa aplikacji Moje ING

ING Bank Śląski jako pierwszy bank umożliwia użytkownikom aplikacji mobilnej Moje ING głosową obsługę wybranych funkcji, przy pomocy Asystenta Google. Korzystając z Asystenta można zapytać aplikację o saldo, kod BLIK i zlecić wykonanie szybkiego przelewu między rachunkami użytkownika. Głosowe uruchomienie Mojego ING mobile odbywa się z wykorzystaniem Asystenta Google. Funkcje głosowe są dostępne na ekranie, […]

Prawie trzy czwarte ruchu internetowego jest zaszyfrowane

W 2018 roku zaszyfrowany ruch stanowił aż 72% całkowitego ruchu internetowego – to niemal 20% więcej niż rok wcześniej. Z jednej strony jest to bardzo pozytywne zjawisko, dzięki któremu zainicjowane transakcje, procesy i dane można z łatwością i bezpiecznie przesyłać tam, gdzie są potrzebne. Z drugiej, tworzy ono wyzwania przy wykrywaniu zagrożeń, utrudniając monitorowanie i […]

Techcity na Facebooku