15/01/2019

Babbel już dostępna dla polskich użytkowników

Popularna aplikacja mobilna do nauki języków obcych jest już dostępna dla polskich użytkowników. Według raportu Priori Data, platformy analizującej ilość pobrań aplikacji w sklepach App Store i Google Play, Babbel znajduje się w ścisłej czołówce. Firma z Berlina, założona w 2007 roku, wprowadza w swoim oprogramowaniu ósmy język wyświetlania. Już teraz po polsku możemy uczyć się angielskiego i niemieckiego. Kursy Babbel są skierowane do osób początkujących oraz bardziej zaawansowanych. Znajdziemy w nich zarówno krótkie dialogi, jak i słownictwo tematyczne związane na przykład z podróżami i wypoczynkiem.

Raport przeprowadzony przez portal Pracuj.pl dowodzi, że osoby ze znajomością języków obcych mogą liczyć na wzrost zarobków nawet o 35%. Z tego względu zespół Babbel przygotował także specjalne lekcje dla Polaków, którzy chcą rozwijać karierę w ważnych sektorach rynkowych. W aplikacji można znaleźć takie kursy jak: Business English, English for: Medical Professionals, Gastronomy, Hospitality & Hotel Staff.

Aplikacja Babbel

Wdrażanie nowego języka systemowego jest dla Babbel sporym wydarzeniem, gdyż każdy kurs jest wtedy opracowywany od zera. – Fakt, iż język polski jako język nauki jest integralną częścią naszej aplikacji od 2011 roku, pomógł nam w nieznacznym stopniumówi Geoff Stead, Chief Product Officer z Babbel. – Tworząc nasze kursy, zawsze koncentrujemy się na charakterystyce języka ojczystego z perspektywy danego użytkownika oraz na jego wiedzy i doświadczeniu. Na przykład w polskim nie ma rodzajników, a z kolei w gramatyce ważną rolę odgrywa płeć (widoczna np. w formach przeszłych), czym wyraźnie różni się on od angielskiego i niemieckiego. Opracowując nasze kursy, wzięliśmy pod uwagę te wszystkie różnice i podobieństwazaznacza Geoff Stead.

Dzięki wprowadzeniu polskiego jako języka systemowego aplikacja Babbel oferuje obecnie 93 kombinacje językowe. Decyzja o wdrożeniu polskiej wersji interfejsu była w dużej mierze uzależniona od popytu oraz ogromnego potencjału na rynku lokalnym: prawie 70% Polaków uczy się już jednego lub kilku języków – zwłaszcza angielskiego i niemieckiego. Warto dodać, że ten trend rośnie w siłę. Wyniki ankiety przeprowadzonej przez Babbel wśród swoich użytkowników pokazały, że podczas nauki języka do ich głównych celów należą samodoskonalenie i zwiększenie możliwości rozwoju kariery zawodowej. Jest to uzasadnione, ponieważ firmy w kraju nad Wisłą coraz częściej poszukują pracowników ze znajomością języków obcych.

Aplikacja Babbel

Korzystanie z aplikacji Babbel w polskiej wersji językowej jest możliwe na stronie internetowej www.babbel.com lub po pobraniu aplikacji na urządzenia mobilne w systemach Android i iOS. Aplikacja działa także w trybie offline. Ceny subskrypcji zaczynają się już od 19,99 zł na miesiąc.

(RED)

Udostępnij ten artykuł...

Pandemia zwiększyła ryzyko wyłudzenia danych w Internecie

W przypadającym 12 października Dniu Bezpiecznego Komputera, warto zwrócić uwagę, że do 71% wzrósł odsetek użytkowników świadomych grożących im cyberzagrożeń. Nadal jednak nie wszyscy nauczyli się korzystać z rozwagą z dostępu do sieci i mogą paść ofiarą nieuprawnionego wykorzystania ich personaliów. Jeszcze przed wybuchem pandemii dla wielu osób „bycie online” było stanem tak naturalnym, że […]

Udostępnij ten artykuł...

Czym kierować się dobierając etui do smartfona? Podpowiadamy!

Trudno wyobrazić sobie dzisiaj codzienność bez smartfonów. Trudno także zabezpieczyć nowoczesny sprzęt bez odpowiedniego etui do smartfona. Wysokiej klasy smartfony to przecież niemały wydatek, dlatego rozsądnie jest wraz z zakupem nowego sprzętu pomyśleć o chroniącym go przed uszkodzeniami wyposażeniu. Jakie etui spisują się tutaj najlepiej? Sprawdziliśmy wybrane rozwiązania dedykowane popularnym modelom Etui Samsung Galaxy A52 […]

Udostępnij ten artykuł...

W Polsce działa 51 000 e-sklepów

W połowie września liczba e-sklepów zarejestrowanych w Polsce wyniosła 51 tysięcy. Jednak 75% z nich znajduje się w złej lub bardzo złej sytuacji finansowej. Dużym problemem w e-commerce jest porzucanie koszyków przez klientów – robi tak aż 70 proc. Polaków. Liczba sklepów internetowych w Polsce niezmiennie rośnie, a w ciągu ostatnich trzech lat wzrost ten […]

Udostępnij ten artykuł...