28/01/2019

TalentMedia i CDA.pl nawiązują współpracę

Zrzeszająca YouTuberów sieć partnerska TalentMedia oraz spółka CDA S.A. podpisały umowę, na mocy której twórcy zrzeszeni w TalentMedia będą także obecni w serwisie CDA.pl.

Treści tworzone przez czołowych YouTuberów współpracujących z TalentMedia od teraz będą dostępne także dla użytkowników CDA.pl. Jak to działa? Treści i kanały twórców dostępne będą tak jak do tej pory na YouTube, a oprócz tego na CDA.pl. Dotyczy to zarówno archiwalnych, jak i nowych wideo, przy czym nowe filmy dodawane na YouTube będą dostępne na CDA.pl w tym samym czasie, bez żadnych opóźnień. Twórcy zyskują w ten sposób większy zasięg i możliwość dodatkowej monetyzacji swojej działalności, a użytkownicy CDA.pl dostęp do nowych treści.

Nawiązanie stałej współpracy z największą platformą multimedialną w Polsce jaką jest CDA.pl to z pewnością kolejny, ważny krok w rozwoju całej naszej sieci. Treści tworzone przez YouTuberów z TalentMedia będą dostępne teraz dla użytkowników serwisu CDA.pl, dzięki temu nasi twórcy będą mieli możliwość dotarcia do nowych widzów i budowania widowni online w nowym otoczeniu. Zyskają na tym również nasi klienci. Przygotowane dla nich materiały branded content wyjdą poza YouTube i dotrą do nowych, potencjalnych konsumentówkomentuje Filip Vukić, Head of Talents w TalentMedia.

Oprócz CDA Premium, czyli usługi płatnego VOD, jednym z naszych priorytetów jest rozwój Premium Free, czyli treści ogólnodostępnych, ale pochodzących od zweryfikowanych partnerów. W tym momencie mamy blisko 220 tys. filmów i teledysków w tej kategorii. Poszerzenie naszej biblioteki o wideo popularnych polskich youtuberów zrzeszonych w TalentMedia jest dla nas w kontekście rozwoju Premium Free bardzo istotne. Ale nie tylko to jest ważne – mam nadzieję, że współpraca z TalentMedia zaowocuje innymi, ciekawymi projektami, bo obie strony mają w tym zakresie duży i wzajemnie uzupełniający się potencjał dodaje Wolfgang Laskowski, pełnomocnik zarządu ds. rozwoju usług i rzecznik prasowy.

TalentMedia jest siecią partnerską wyspecjalizowaną w tworzeniu i prowadzeniu kompleksowych kampanii wideo online na rynku polskim i w krajach regionu CEE. Sieć partnerska świadczy usługi od A do Z: począwszy od MCN (zarządzania influencerami i egzekucją ich świadczeń dla marek), tworzenia strategii komunikacji i kreacji video online, poprzez produkcję video dedykowaną platformom online oraz zakup i optymalizację mediów video online.

CDA.pl to największy polski serwis z treściami wideo, od wielu lat stale w Top20 polskiego internetu. Miesięcznie strony serwisu odwiedza ok. 7 milionów użytkowników, a marka CDA jest jedną z lepiej rozpoznawalnych w polskim internecie. Od 2016 w ramach CDA.pl rozwijana jest usługa CDA Premium, czyli płatny kanał z filmami na żądanie. Katalog CDA Premium obejmuje ok. 6 tys. filmów, bajek i seriali, które udostępniane są tylko na licencjach pochodzących od dystrybutorów filmowych i kinowych. Pod koniec listopada 2018 z płatnej usługi CDA Premium korzystało ponad 155 tys. osób.

(RED)

Udostępnij ten artykuł...

Nadchodzi 7. edycja European Rover Challenge

Już w najbliższy weekend w Kielcach będzie można poczuć się jak na Marsie! W dniach 10 – 12 września na terenie Politechniki Świętokrzyskiej odbędzie się międzynarodowe wydarzenie European Rover Challenge. Na entuzjastów kosmosu czekają zawody łazików marsjańskich, pokazy naukowe oraz inspirujące debaty i rozmowy z niesamowitymi gośćmi. Gościem specjalnym będzie wiceszef NASA, Robert Cabana. Siódma […]

Udostępnij ten artykuł...

Loomi: Opera wypuści własną platformę VOD

Norweska przeglądarka Opera wybrała polski rynek jako pierwszy dla swojej platformy VOD. Ograniczona liczba zaproszeń do ekskluzywnego programu testowego Loomi jest już dostępna. Loomi to nazwa nowej platformy VOD, która otwiera zapisy do ekskluzywnego programu testów beta w Polsce. Wprowadzając Loomi na rynek, Opera zamierza zrewolucjonizować sposób oglądania filmów i materiałów wideo. – Jako firma […]

Udostępnij ten artykuł...

Galaxy Awards: Samsung szuka talentów na TikToku

Samsung pod patronatem TikTok Polska organizuje Galaxy Awards – pierwszy w Polsce konkurs, który pozwoli wyłonić najbardziej nietuzinkowe postacie prezentujące swoją twórczość na TikToku w pięciu różnych kategoriach. Na najbardziej kreatywnych i utalentowanych twórców czekają cenne nagrody. Uczestnicy mają szansę zaprezentować swój talent w czterech kategoriach konkursowych. Na nagrodę może liczyć także twórca, który zyska […]

Udostępnij ten artykuł...