Blog o gadżetach i technologii. Najnowsze telefony, tablety, laptopy, smartwatche i etui na telefony. Telefon Samsung oraz telefon Microsoft.

25/02/2019

RTB House otwiera Creatives Lab

RTB House, globalna firma specjalizująca się w innowacyjnych technologiach marketingowych otwiera – Creatives Lab. Jednostka skupi się na rozwoju dynamicznych kreacji, zwiększeniem ich efektywności oraz rozszerzeniem wachlarza dostępnych formatów, które będą lepiej odpowiadać na potrzeby brandingowe klientów.

RTB House stale pracuje nad udoskonalaniem swojej flagowej technologii retargetingowej, opartej na deep learningu, jak również nad rozwiązaniami w innych obszarach RTB, takich jak kreacje, które w dużym stopniu determinują wyniki kampanii. Jednak ich efektywność opiera się nie tylko na algorytmach sztucznej inteligencji, ale również na ludzkiej ekspertyzie dotyczącej aspektów, takich jak spójność z brand bookiem firmy, czy linią graficzną poszczególnych kampanii. Aby zaoferować klientom najlepsze oraz najbardziej innowacyjne rozwiązania w tej dziedzinie, firma RTB House otwiera Creatives Lab. Do głównych zadań nowej jednostki należy poprawa ogólnej efektywności dynamicznych kreacji, a także opracowywanie nowych formatów dla kampanii display oraz treści video, które będą lepiej dostosowane do potrzeb klientów w zakresie brandingu. Oprócz własnych projektów, Creatives Lab będzie współpracować również przy projektach prowadzonych przez AI Marketing Lab – jednostkę otwartą przez RTB House w maju 2018 roku, zajmującą się rozwojem nowych rozwiązań z pogranicza marketingu-technologii.

Kreacje mają ogromny wpływ na ogólne wyniki kampanii. Nie tylko przyciągają użytkowników oraz skłaniają ich do klikania i dokonywania zakupów, ale są również ważnym czynnikiem kształtującym wizerunek marki. Jednak marki często nie są w stanie przeznaczyć dużych budżetów i zasobów na rozwój kreacji, szczególnie trudny w przypadku dynamicznych kreacji, wykorzystujących mechanizm rekomendacji. Dlatego inwestujemy w Creatives Lab. podkreśla Grzegorz Kłapkowski, Operational Manager AI Marketing Lab i Creatives Lab.

(RED)


Aplikacja ParrotOne – trzy ruchy, by napisać całą wiadomość

Polski start-up ParrotOne przygotował aplikację mobilną, która ułatwi komunikację osobom mającym trudności ze sprawnością rąk i dłoni. Komunikator pozwala na ograniczenie do minimum liczby ruchów potrzebnych do pisania wiadomości. W samej Polsce ParrotOne może pomóc nawet 2,5 milionom osób. ParrotOne umożliwia pisanie całych zdań przy pomocy kilku kliknięć. Po wybraniu litery na klawiaturze, z boku […]

uGo Asama – nowe torby dla laptopów

Asama to dość wybuchowa nazwa dla toreb notebookowych. Na szczęście żaden z dwóch nowych produktów w ofercie marki uGo nie stanowi zagrożenia. Wręcz przeciwnie, torby te mają chronić znajdujący się wewnątrz laptop. Charakterystyczne pasy stanowią stylistyczny wyróżnik serii noszącej nazwę jednego z japońskich, aktywnych wulkanów. Wykonane z poliestru torby uGo Asama (BS200) to dwa modele […]

Yanosik XS – nowy komunikator drogowy

Mały rozmiar a ogromne możliwości – tak w skrócie można opisać ten gadżet. Mowa o nowym komunikatorze drogowym – Yanosik XS, który wkracza na rynek motoryzacji. Czy to oznacza koniec darmowej aplikacji na smartfony? – W niewielkim urządzeniu zawarliśmy to co najważniejsze: komunikaty o bieżącej sytuacji na drodze i intuicyjność obsługi. Powiadomienia pochodzą z systemu […]

Techcity na Facebooku