Blog o gadżetach i technologii. Najnowsze telefony, tablety, laptopy, smartwatche i etui na telefony. Telefon Samsung oraz telefon Microsoft.

25/02/2019

RTB House otwiera Creatives Lab

RTB House, globalna firma specjalizująca się w innowacyjnych technologiach marketingowych otwiera – Creatives Lab. Jednostka skupi się na rozwoju dynamicznych kreacji, zwiększeniem ich efektywności oraz rozszerzeniem wachlarza dostępnych formatów, które będą lepiej odpowiadać na potrzeby brandingowe klientów.

RTB House stale pracuje nad udoskonalaniem swojej flagowej technologii retargetingowej, opartej na deep learningu, jak również nad rozwiązaniami w innych obszarach RTB, takich jak kreacje, które w dużym stopniu determinują wyniki kampanii. Jednak ich efektywność opiera się nie tylko na algorytmach sztucznej inteligencji, ale również na ludzkiej ekspertyzie dotyczącej aspektów, takich jak spójność z brand bookiem firmy, czy linią graficzną poszczególnych kampanii. Aby zaoferować klientom najlepsze oraz najbardziej innowacyjne rozwiązania w tej dziedzinie, firma RTB House otwiera Creatives Lab. Do głównych zadań nowej jednostki należy poprawa ogólnej efektywności dynamicznych kreacji, a także opracowywanie nowych formatów dla kampanii display oraz treści video, które będą lepiej dostosowane do potrzeb klientów w zakresie brandingu. Oprócz własnych projektów, Creatives Lab będzie współpracować również przy projektach prowadzonych przez AI Marketing Lab – jednostkę otwartą przez RTB House w maju 2018 roku, zajmującą się rozwojem nowych rozwiązań z pogranicza marketingu-technologii.

Kreacje mają ogromny wpływ na ogólne wyniki kampanii. Nie tylko przyciągają użytkowników oraz skłaniają ich do klikania i dokonywania zakupów, ale są również ważnym czynnikiem kształtującym wizerunek marki. Jednak marki często nie są w stanie przeznaczyć dużych budżetów i zasobów na rozwój kreacji, szczególnie trudny w przypadku dynamicznych kreacji, wykorzystujących mechanizm rekomendacji. Dlatego inwestujemy w Creatives Lab. podkreśla Grzegorz Kłapkowski, Operational Manager AI Marketing Lab i Creatives Lab.

(RED)


Finfinder.pl – pierwsza w Polsce wyszukiwarka ofert finansowania dla firm

Finfinder.pl jest nowym finansowym startupem na polskim rynku. To jedyna tak kompleksowa wyszukiwarka produktów finansowych dla rodzimych przedsiębiorstw. Finfinder.pl prezentuje ofertę blisko 60 polskich instytucji finansowych. Rynek finansowania firm jest o wiele bardziej złożony niż rynek dedykowany konsumentom. Ten ostatni sprowadza się głównie do pożyczek, kredytów hipotecznych oraz ofert powiązanych z rachunkami i kartami płatniczymi. […]

Głosowa obsługa aplikacji Moje ING

ING Bank Śląski jako pierwszy bank umożliwia użytkownikom aplikacji mobilnej Moje ING głosową obsługę wybranych funkcji, przy pomocy Asystenta Google. Korzystając z Asystenta można zapytać aplikację o saldo, kod BLIK i zlecić wykonanie szybkiego przelewu między rachunkami użytkownika. Głosowe uruchomienie Mojego ING mobile odbywa się z wykorzystaniem Asystenta Google. Funkcje głosowe są dostępne na ekranie, […]

Prawie trzy czwarte ruchu internetowego jest zaszyfrowane

W 2018 roku zaszyfrowany ruch stanowił aż 72% całkowitego ruchu internetowego – to niemal 20% więcej niż rok wcześniej. Z jednej strony jest to bardzo pozytywne zjawisko, dzięki któremu zainicjowane transakcje, procesy i dane można z łatwością i bezpiecznie przesyłać tam, gdzie są potrzebne. Z drugiej, tworzy ono wyzwania przy wykrywaniu zagrożeń, utrudniając monitorowanie i […]

Techcity na Facebooku