Blog o gadżetach i technologii. Najnowsze telefony, tablety, laptopy, smartwatche i etui na telefony. Telefon Samsung oraz telefon Microsoft.

15/05/2019

200 milionów transakcji w IKO

Od początku funkcjonowania na rynku aplikacji mobilnej IKO klienci banku wykonali z poziomu telefonu łącznie już 200 milionów transakcji. Najczęściej zlecają za pomocą IKO przelewy, płacą za zakupy w sklepach internetowych, a także stacjonarnie zbliżeniowo.

IKO to dziś 3,5 miliona aktywnych aplikacji i dziesiątki funkcji dostępnych z poziomu telefonu. Zarówno grono użytkowników, jak i katalog operacji, które można wykonać w aplikacji mobilnej największego polskiego banku, stale rosną. Od prawie roku klienci PKO Banku Polskiego w każdym kolejnym miesiącu częściej logują się do aplikacji mobilnej, niż do serwisu internetowego.

IKO to dziś główny kanał kontaktu banku z klientami i klientów z bankiem – w naszej aplikacji można zrobić wszystko, co niezbędne do codziennego zarządzania finansami i dużo więcej. Coraz szersze grono naszych klientów bankuje już wyłącznie przez telefon i ten trend jest też znakomicie widoczny na całym rynku bankowym. Na pierwsze 100 milionów transakcji czekaliśmy ponad 5 lat, a drugie tyle nasi klienci wykonali już w niespełna rok. Bankowość mobilna konsekwentnie zastępuje inne formy zarządzania finansami czy dokonywania codziennych płatności, bo są po prostu dla klientów najwygodniejsze i dostępne od rękimówi Michał Macierzyński, dyrektor Departamentu Usług Cyfrowych w PKO Banku Polskim.

Wśród 200 milionów operacji dokonanych przez klientów dotychczas w IKO najczęściej pojawiają się przelewy, płatności BLIKIEM w sklepach internetowych, a także płatności zbliżeniowe w sklepach stacjonarnych. W samym I kwartale 2019 roku bank zanotował ponad 33 miliony transakcji w IKO.

Aplikacja największego polskiego banku została dwukrotnie wyróżniona w zestawieniu prestiżowego brytyjskiego magazynu Retail Banker International jako najlepsza na świecie, pokonując aplikacje takich gigantów jak JP Morgan Chase, Barclays czy Bank of America.

(RED)


Aplikacja ParrotOne – trzy ruchy, by napisać całą wiadomość

Polski start-up ParrotOne przygotował aplikację mobilną, która ułatwi komunikację osobom mającym trudności ze sprawnością rąk i dłoni. Komunikator pozwala na ograniczenie do minimum liczby ruchów potrzebnych do pisania wiadomości. W samej Polsce ParrotOne może pomóc nawet 2,5 milionom osób. ParrotOne umożliwia pisanie całych zdań przy pomocy kilku kliknięć. Po wybraniu litery na klawiaturze, z boku […]

uGo Asama – nowe torby dla laptopów

Asama to dość wybuchowa nazwa dla toreb notebookowych. Na szczęście żaden z dwóch nowych produktów w ofercie marki uGo nie stanowi zagrożenia. Wręcz przeciwnie, torby te mają chronić znajdujący się wewnątrz laptop. Charakterystyczne pasy stanowią stylistyczny wyróżnik serii noszącej nazwę jednego z japońskich, aktywnych wulkanów. Wykonane z poliestru torby uGo Asama (BS200) to dwa modele […]

Yanosik XS – nowy komunikator drogowy

Mały rozmiar a ogromne możliwości – tak w skrócie można opisać ten gadżet. Mowa o nowym komunikatorze drogowym – Yanosik XS, który wkracza na rynek motoryzacji. Czy to oznacza koniec darmowej aplikacji na smartfony? – W niewielkim urządzeniu zawarliśmy to co najważniejsze: komunikaty o bieżącej sytuacji na drodze i intuicyjność obsługi. Powiadomienia pochodzą z systemu […]

Techcity na Facebooku