Blog o gadżetach i technologii. Najnowsze telefony, tablety, laptopy, smartwatche i etui na telefony. Telefon Samsung oraz telefon Microsoft.

07/05/2019

Nowe typy reklam na TikToku

TikTok, jedna z najbardziej rozpoznawalnych aplikacji ostatnich miesięcy, wprowadza kolejne nowości – tym razem z myślą o biznesie i marketerach. Zmiany wprowadzą możliwość prowadzenia oficjalnego konta marki, a także nowe typy reklam w aplikacji.

W rękach marketerów znajdą się cztery typy reklam – infeed native content, brand takeovers, hashtag challenges oraz branded lenses. Każda z nich oferuje reklamodawcom inne narzędzia – niektóre podobne do tych spotykanych na innych platformach społecznościowych, ale również całkowicie nowe, których do tej pory nie oferowała żadna inna aplikacjamówi Magdalena Wysocka z agencji GetHero, specjalizującej się m.in w organizowaniu kampanii na TikToku.

Infeed native content to pełnoekranowe, kilku lub kilkunastosekundowe reklamy pomijalne, w sekcji “dla ciebie” – ich odpowiednikiem na Snapchacie i Instagramie są reklamy w storiesach. Brand takeover to pełnoekranowa reklama, która uruchamia się po otworzeniu aplikacji. Umożliwia ograniczonej regionalnie liczbie marek “przejęcie” aplikacji na jeden dzień i tworzenie zdjęć, gifów i wideo, a także zaszywanie w aplikacji zaproszeń do hashtag challenge, czy odnośników odsyłających poza TikToka. Kolejnym typem reklamy ma być właśnie hashtag challenge, w którym marka może tworzyć hasztag i wyznaczać cele do spełnienia lub możliwe do zdobycia nagrody. Ostatnim rodzajem jest brand lenses – możliwość tworzenia przez marki własnych filtrów, które są później używane przez użytkowników.

Na polskim TikToku pojawiły się pierwsze reklamy infeed native content, które przenoszą użytkownika na oficjalne konta firmy na TikToku lub na zewnętrzne strony – na przykład do sklepów z aplikacjami. Twórcy aplikacji nie podają dokładnych dat wprowadzenia pozostałych typów reklam, ale powinno stać się to już niedługo.

(RED)


Spotawheel – handel używanymi samochodami w internecie

Spotawheel, firma technologiczna handlująca używanymi samochodami w internecie, zainaugurowała działalność w Polsce. Spółka chce przekonać Polaków do swojego modelu biznesowego, dzięki któremu można kupić używane auto bez wychodzenia z domu. Spotawheel gwarantuje pełną obsługę transakcji, dając do pięciu lat gwarancji na sprzedawane przez siebie używane samochody. Firma działa na rynku od 2016 roku, ale już […]

Ciemna strona smartwatchy

Czym dzisiaj jest smartwatch, jeśli nie tylko gadżetem w formie elektronicznego naręcznego zegarka? To kolejna forma zminiaturyzowanego komputera, odpowiadająca funkcjonalnościom urządzeń mobilnych. Coraz częściej staje się też modnym dodatkiem, zastępującym tradycyjny zegarek. Co natomiast wiemy o zabezpieczeniach smartwatchy? Czy ich zhakowanie jest możliwe? W ostatnich latach smartwatche stały się one prawdziwym must have. Korzystać z […]

Mechanicy pod czujnym okiem Yanosika

Wystartowała nowa usługa w aplikacji Yanosik, w ramach której użytkownicy będą mogli oceniać jakość usług wykonywanych przez mechaników. Co więcej, kierowcy sprawdzą warsztaty w najbliższej okolicy, a aplikacja poprowadzi ich do konkretnego warsztatu. Na ekranie startowym aplikacji po kliknięciu w miejsce wyszukiwarki „Dokąd jedziesz?” przechodzimy do zakładki „Warsztaty”. Wyświetli się wówczas podgląd mapy z lokalizacjami […]

Techcity na Facebooku