Blog o gadżetach i technologii. Najnowsze telefony, tablety, laptopy, smartwatche i etui na telefony. Telefon Samsung oraz telefon Microsoft.

07/05/2019

Nowe typy reklam na TikToku

TikTok, jedna z najbardziej rozpoznawalnych aplikacji ostatnich miesięcy, wprowadza kolejne nowości – tym razem z myślą o biznesie i marketerach. Zmiany wprowadzą możliwość prowadzenia oficjalnego konta marki, a także nowe typy reklam w aplikacji.

W rękach marketerów znajdą się cztery typy reklam – infeed native content, brand takeovers, hashtag challenges oraz branded lenses. Każda z nich oferuje reklamodawcom inne narzędzia – niektóre podobne do tych spotykanych na innych platformach społecznościowych, ale również całkowicie nowe, których do tej pory nie oferowała żadna inna aplikacjamówi Magdalena Wysocka z agencji GetHero, specjalizującej się m.in w organizowaniu kampanii na TikToku.

Infeed native content to pełnoekranowe, kilku lub kilkunastosekundowe reklamy pomijalne, w sekcji “dla ciebie” – ich odpowiednikiem na Snapchacie i Instagramie są reklamy w storiesach. Brand takeover to pełnoekranowa reklama, która uruchamia się po otworzeniu aplikacji. Umożliwia ograniczonej regionalnie liczbie marek “przejęcie” aplikacji na jeden dzień i tworzenie zdjęć, gifów i wideo, a także zaszywanie w aplikacji zaproszeń do hashtag challenge, czy odnośników odsyłających poza TikToka. Kolejnym typem reklamy ma być właśnie hashtag challenge, w którym marka może tworzyć hasztag i wyznaczać cele do spełnienia lub możliwe do zdobycia nagrody. Ostatnim rodzajem jest brand lenses – możliwość tworzenia przez marki własnych filtrów, które są później używane przez użytkowników.

Na polskim TikToku pojawiły się pierwsze reklamy infeed native content, które przenoszą użytkownika na oficjalne konta firmy na TikToku lub na zewnętrzne strony – na przykład do sklepów z aplikacjami. Twórcy aplikacji nie podają dokładnych dat wprowadzenia pozostałych typów reklam, ale powinno stać się to już niedługo.

(RED)


Aplikacja ParrotOne – trzy ruchy, by napisać całą wiadomość

Polski start-up ParrotOne przygotował aplikację mobilną, która ułatwi komunikację osobom mającym trudności ze sprawnością rąk i dłoni. Komunikator pozwala na ograniczenie do minimum liczby ruchów potrzebnych do pisania wiadomości. W samej Polsce ParrotOne może pomóc nawet 2,5 milionom osób. ParrotOne umożliwia pisanie całych zdań przy pomocy kilku kliknięć. Po wybraniu litery na klawiaturze, z boku […]

uGo Asama – nowe torby dla laptopów

Asama to dość wybuchowa nazwa dla toreb notebookowych. Na szczęście żaden z dwóch nowych produktów w ofercie marki uGo nie stanowi zagrożenia. Wręcz przeciwnie, torby te mają chronić znajdujący się wewnątrz laptop. Charakterystyczne pasy stanowią stylistyczny wyróżnik serii noszącej nazwę jednego z japońskich, aktywnych wulkanów. Wykonane z poliestru torby uGo Asama (BS200) to dwa modele […]

Yanosik XS – nowy komunikator drogowy

Mały rozmiar a ogromne możliwości – tak w skrócie można opisać ten gadżet. Mowa o nowym komunikatorze drogowym – Yanosik XS, który wkracza na rynek motoryzacji. Czy to oznacza koniec darmowej aplikacji na smartfony? – W niewielkim urządzeniu zawarliśmy to co najważniejsze: komunikaty o bieżącej sytuacji na drodze i intuicyjność obsługi. Powiadomienia pochodzą z systemu […]

Techcity na Facebooku