Blog o gadżetach i technologii. Najnowsze telefony, tablety, laptopy, smartwatche i etui na telefony. Telefon Samsung oraz telefon Microsoft.

10/09/2020

Czy podrabianie produktów stanowi problemem dla organizacji?

Kontrole dostaw do klientów HP (ang. Customer Delivery Inspection) skutecznie identyfikują podrobione materiały eksploatacyjne, dzięki czemu aż 96% ankietowanych klientów czuje, że ich biznes jest chroniony przed oszustwami.

Wyniki ankiety przeprowadzonej niedawno w regionie EMEA przez firmę HP pokazały, że ponad 97% klientów postrzega HP Customer Delivery Inspection (CDI) jako cenną usługę dla swojej firmy, a 96% uważa, że kontrole dostaw skutecznie ​​chronią ich organizacje przed oszustami. Kontrole dostaw do klientów (CDI), które są bezpłatną i bardzo istotną częścią programu HP Anti-Counterfeit and Fraud (ACF), oferują klientom niezawodny sposób, żeby potwierdzić autentyczność ich zapasów materiałów eksploatacyjnych. HP ACF obejmuje kontrole, przeprowadzane na miejscu, dużych lub średnich dostaw wkładów w odpowiedzi na zgłoszenia pochodzących od klientów HP.

W przypadku podejrzanych dostaw zespół HP ACF jest proaktywnie powiadamiany i może podjąć odpowiednie działania. W czasie pandemii COVID-19 firma HP wprowadziła nowy rodzaj kontroli, bazującej na analizie zdjęć, w przypadku, kiedy okoliczności i środki bezpieczeństwa nie pozwalają na wizytę ekipy HP na miejscu. Przeprowadzone przez producenta badania pokazały również, że 60% klientów w celu dokonania bezpiecznego zakupu, planuje w przyszłości postępować zgodnie z zaleceniami HP CDI. W rezultacie 98% ankietowanych klientów poleciłoby HP CDI innym organizacjom.

(RED)

Przeczytaj także:   Backlog Refinement – to klucz do sukcesu

Cashback od Goodie czyli jak z zakupów wycisnąć więcej

W czasie kryzysu, rosnącej drożyzny i niepewności na rynku pracy dyscyplina w wydatkach to podstawa. Tak samo, jak szukanie okazji na zaoszczędzenie przysłowiowych paru „groszu”. I nie tylko o promocje chodzi, ale też narzędzia, które pozwolą odzyskać choć część wydawanej przez nas kasy. Jednym z nich jest Goodie, które oferuje tzw. cashback lub jak wolą inni […]

Poradnik zakupowy – jak nie dać się nabrać na pseudo promocje?

Wprawdzie Black Friday 2000 już za nami, ale przed nami Cyber Monday, a potem kolejne świąteczne „promocje”, a po nich zapewne „noworoczne wyprzedaże” itp., itd. „Poradnik zakupowy – jak nie dać się nabrać na pseudo promocje?” potraktujcie więc uniwersalnie. Przeczytaj także:   Zarządzanie nieruchomościami bez nowych technologii niemożliwe

Świąteczne eventy online

Jesteśmy w szczycie drugiej fali zachorowań na wirusa COVID-19. Mamy kolejne restrykcje i obostrzenia związane z przemieszczaniem, spotykaniem się i organizacją wydarzeń. Przed nami święta i Nowy Rok. Tradycyjnie to okres wzmożonej aktywności także ze strony firm, które organizują spotkania ze swoimi pracownikami i partnerami. Czy świąteczne eventy online zastąpią nam te prawdziwe? Przeczytaj także:   […]

Techcity na Facebooku