10/09/2020

Office Depot Europe i SAP zacieśniają współpracę

Office Depot Europe, dostawca materiałów biurowych i usług biznesowych obecny w 27 europejskich krajach, rozszerza strategiczną współpracę z SAP i wdraża liczne rozwiązania chmurowe SAP Customer Experience, które zastąpią wykorzystywane dotychczas systemy. Partnerstwo SAP ma wspomóc firmę w procesie cyfrowej transformacji – usprawnieniu działań na rynku e-commerce i kreowaniu lepszych doświadczeń zakupowych klientów.

Rynek artykułów biurowych w Europie zmienia się wraz ze wzrostem sprzedaży internetowej i wysokim zapotrzebowaniem na personalizację oferty sprzedażowej. Obecnie klienci oczekują innowacyjnych rozwiązań oraz zindywidualizowanych doświadczeń w konkurencyjnej cenie. Office Depot Europe oczekuje, że rozwiązania SAP Customer Experience wesprą firmę w budowie silnej platformy dla przyszłego wzrostu sprzedaży internetowej i osiąganiu celów biznesowych wyznaczonych na rok 2025. Te polegają na stworzeniu uproszczonego środowiska customer experience, dzięki ofertom handlu mobilnego i poprawie jakości obsługi klienta online. Wszystko to firma planuje osiągnąć przy jednoczesnej redukcji kosztów.

Office Depot wybrało rozwiązania SAP ze względu na zaawansowane funkcje zbierania opinii klientów ze wszystkich kanałów kontaktu oraz zarządzania doświadczeniem konsumentów. Kolejnym ważnym elementem jest wsparcie w zakresie tworzenia innowacyjnych modeli biznesowych.

Miejsca pracy przyszłości mogą wyglądać inaczej, ale nasze zaangażowanie w dostarczanie klientom światowej klasy produktów biurowych i łatwe, pozytywne doświadczenia zakupowe pozostają niezmienne. Rozwiązania SAP Customer Experience w kompleksowy sposób umożliwiają utrzymanie tego zaangażowania na takim samym poziomie, jednocześnie oferując naszym klientom nowe, bezproblemowe metody dokonywania zakupówmówi Raffael Reinhold, CEO and chief sales officer of Office Depot Europe.

(RED)

Przeczytaj także:   Czy podrabianie produktów stanowi problemem dla organizacji?

Uwaga na walentynkowe (erotyczne) prezenty!!!

Statystki pokazują, że w czasie pandemii COVID-19 wzrosła sprzedaż nowoczesnych gadżetów erotycznych. Gadżety erotyczne coraz częściej powiązane są także z aplikacjami i przechowują dane w chmurze. To oznacza całkiem nowe wyzwania w kwestii ochrony prywatności dla ich użytkowników – przestrzegają eksperci ds. cyberbezpieczeństwa ESET. Gadżety erotyczne coraz lepiej się sprzedają. To m.in. rezultat obostrzeń dotyczących […]

innogy go! kończy działalność

Jedyna w Polsce wypożyczalnia w pełni elektrycznych aut na minuty, innogy go!, kończy działalność w połowie marca. Samochody będą stopniowo wycofywane z ulic Warszawy, ale klienci usługi nadal będą mieli szansę przejechać się elektrykiem. innogy go! to największa w Polsce i aktualnie jedyna wypożyczalnia wyłącznie elektrycznych samochodów. Została uruchomiona w kwietniu 2019 roku. Ideą projektu […]

Poczta Polska: uwaga na fałszywe maile o niedostarczeniu przesyłki

Poczta Polska informuje o fałszywej akcji phishingowej rozsyłanej na elektroniczne skrzynki pocztowe, w której cyberprzestępcy podszywają się pod tę instytucję. Wiadomość e-mail o temacie „Brak powiadomienia o dostawie.” jest rozsyłana z adresu test@a-m2.ru, w której jest zawarta informacja o niedostarczeniu przesyłki do odbiorcy oraz sposobie możliwości jej odebrania, w tym nakłonienie do kliknięcia w podejrzany […]