08/10/2020

SAP zaprasza na Customer Experience LIVE

Cyfrowa konferencja poświęcona będzie w pełni proklienckim rozwiązaniom, które mają zapewnić pozytywne doświadczenia i spełnić oczekiwania w dynamicznie zmieniającym się świecie. To także doskonała okazja do zaprezentowania nowego rozwiązania SAP Customer Data Platform. Konferencja odbędzie się 14 października.

Rok 2020 jest prawdziwą rewolucją. Zarówno w przestrzeni prywatnej, jak i biznesowej na znaczeniu zyskały elastyczność, zaufanie, umiejętność dostosowania się do nowej rzeczywistości, która zmienia się dynamicznie. Wraz z nią konwertują także potrzeby i oczekiwania klientów, a rola customer experience staje się ważniejsza, niż kiedykolwiek wcześniej.

Sesja Q&A, w której będą uczestniczyć CEO SAP Christian Klein, prezes SAP CX Operations and Engineering Bob Stutz, SAP CX CRO Paula Hansen i szef strategii SAP CX Adrian Nashe, to świetna okazja, by dowiedzieć się więcej o zagadnieniu Customer Experience.

Wśród prelegentów znajdą się również Stefan Mennerich, Head of Media, Communication and Digital, FC Bayern Munich, Tilman Schäfer, Head of Digital Experience, Digital Product Content and Data, Festo czy Ashton Kutcher – actor, inwestor, producent, przedsiębiorca i filantrop.

SAP CX LIVE to doskonała okazja do zebrania garści cennych pomysłów i inspiracji, które pomogą znaleźć rozwiązanie na wiele wyzwań, z którymi współcześnie mierzy się biznes. To także sposobność, by zorientować się w najnowszych innowacjach produktowych w obszarach handlu detalicznego, danych klientów, sprzedaży, marketingu oraz usług.

Szczegółowa agenda wydarzenia i link do rejestracji dostępna są na stronie internetowej: cxlive2020.sapevents.com.

(RED) – eventy online

Udostępnij ten artykuł...

Pandemia zwiększyła ryzyko wyłudzenia danych w Internecie

W przypadającym 12 października Dniu Bezpiecznego Komputera, warto zwrócić uwagę, że do 71% wzrósł odsetek użytkowników świadomych grożących im cyberzagrożeń. Nadal jednak nie wszyscy nauczyli się korzystać z rozwagą z dostępu do sieci i mogą paść ofiarą nieuprawnionego wykorzystania ich personaliów. Jeszcze przed wybuchem pandemii dla wielu osób „bycie online” było stanem tak naturalnym, że […]

Udostępnij ten artykuł...

Czym kierować się dobierając etui do smartfona? Podpowiadamy!

Trudno wyobrazić sobie dzisiaj codzienność bez smartfonów. Trudno także zabezpieczyć nowoczesny sprzęt bez odpowiedniego etui do smartfona. Wysokiej klasy smartfony to przecież niemały wydatek, dlatego rozsądnie jest wraz z zakupem nowego sprzętu pomyśleć o chroniącym go przed uszkodzeniami wyposażeniu. Jakie etui spisują się tutaj najlepiej? Sprawdziliśmy wybrane rozwiązania dedykowane popularnym modelom Etui Samsung Galaxy A52 […]

Udostępnij ten artykuł...

W Polsce działa 51 000 e-sklepów

W połowie września liczba e-sklepów zarejestrowanych w Polsce wyniosła 51 tysięcy. Jednak 75% z nich znajduje się w złej lub bardzo złej sytuacji finansowej. Dużym problemem w e-commerce jest porzucanie koszyków przez klientów – robi tak aż 70 proc. Polaków. Liczba sklepów internetowych w Polsce niezmiennie rośnie, a w ciągu ostatnich trzech lat wzrost ten […]

Udostępnij ten artykuł...