14/04/2009

Nowa barwna promocja Nikona

Nikon Polska rozpoczyna loterię konsumencką pod hasłem „Zatrzymaj barwy Nikona i wygraj!”. Promocja, w której można wylosować samochód osobowy SUZUKI SX4 i jeden ze stu laptopów DELL to pierwszy tego typu projekt w branży fotograficznej w Polsce, z tak atrakcyjną pulą nagród. Loteria jest uzupełnieniem trwającej od początku miesiąca kampanii wizerunkowej Nikon COOLPIX. Potrwa do 22 lipca 2009 r.

Aby wziąć udział w loterii, należy kupić na terenie Polski jeden z produktów promocyjnych – cyfrowy aparat culkompaktowy NIKON COOLPIX – L19, L20, S220, S230, S560, S60, S620, S630, L100, P90 lub P6000, a następnie wysłać pod numer 7193 wiadomość SMS o treści „NIKON + numer seryjny zakupionego aparatu”. Począwszy od 14 kwietnia, codziennie przez 100 dni do zakończenia loterii, losowane będą komputery DELL. Finał promocji – losowanie samochodu SUZUKI SX4 – odbędzie się 23 lipca br.

Loteria „Zatrzymaj barwy Nikona i wygraj!” wspierana jest przez kampanię reklamową w prasie, Internecie, materiały POS w punktach sprzedaży oraz przez dedykowaną stronę internetową www.barwynikona.pl, na której prowadzona jest zabawa w formie marketingu wirusowego. Polega na dodawaniu portretów    do zabawnego zdjęcia, które następnie – jako „fotokawał” w formie kartki internetowej – można rozsyłać do znajomych.

 

“Wiosna jest okresem, kiedy w związku ze wzrostem zainteresowania konsumentów aparatami cyfrowymi, intensyfikujemy działania marketingowe. Od początku kwietnia trwa już kampania wizerunkowa aparatów COOLPIX – w Internecie, prasie lifestyle dla kobiet oraz fotograficznej i IT, której towarzyszy kampania outdoor na autobusach w ośmiu największych miastach Polski. Zarówno w kampanii wizerunkowej jak   i loterii konsumenckiej akcentujemy bogactwo kolorystyczne aparatów serii COOLPIX – od delikatnych pasteli po klasyczną czerń, podkreślając że wśród nich każdy użytkownik może znaleźć kolor odpowiadający jego upodobaniom” – mówi Katarzyna Romaniuk, kierownik marketingu Nikon Polska.

www.barwynikona.pl

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Laptop uniwersalny na celowniku

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...