19/04/2009

Spil Games największą siecią serwisów z grami online

Spil Games, właściciel m.in. strony Gry.pl, pokonał czołowe portale i stał się największą na świecie siecią serwisów z grami online. Według statystyk comScore globalny zasięg serwisów Spil Games oraz ruch na witrynach tej platformy wzrósł w ciągu ubiegłego roku o 75%.

Umożliwiło to przesunięcie się Spil Games w rankingu oglądalności z pozycji piątej, na której sieć znajdowała się na początku 2008r na pierwszą w najnowszym komunikacie comScore Media Metrix. Według danych Google Analitics globalny zasięg grupy Spil Games wynosi ponad 100 mln internautów (Google Analitics, 2008.12).

Największy 269% wzrost oglądalności odnotowany został w Stanach Zjednoczonych. W Polsce w okresie luty 2008 – styczeń 2009 liczba użytkowników serwisów Spil Games wzrosła o 23%, osiągając w styczniu ponad 3,14 mln osób. Liczba odsłon natomiast wzrosła o 20% i wyniosła w ostatnim miesiącu roku 666 mln (Megapanel PBI/Gemius, 2008.02, 2009.01).

„W zeszłym roku skupiliśmy się na tworzeniu i rozbudowie witryn lokalnych oraz na rozwoju liczby ich użytkowników. Cieszymy się, iż obrana strategia okazała się skuteczna i jesteśmy niezwykle dumni z pozycji lidera popularności wśród platform z grami online” – Peter Driessen, Prezes sieci Spil Games. „Sukces wydaje tym większy, iż pokonaną konkurencją są przede wszystkim serwisy powiązane z globalnymi portalami, jak Yahoo! Games and MSN Games” – dodaje Peter Driessen.

gry_pl

Polskie statystyki witryn Spil Games uwzględnionych w badaniu Megapanel PBI/Gemius, 2009.01: Polski ruch mierzony w badaniu Megapanel obejmuje witryny Gry.pl, MiniGry.pl oraz GirlsGoGames.pl. Największa z nich Gry.pl odwiedzana jest przez blisko 3mln użytkowników miesięcznie (Megapanel PBI/Gemius, 2009.01). Strona skierowana jest do użytkowników w wieku 16-34 lata i udostępnia gry flasz’owe z kilkunastu kategorii, jak gry zręcznościowe, logiczne, karciane czy sportowe. MiniGry.pl oferuje natomiast gry i zabawy przeznaczone dla młodszych dzieci, GirlsGoGames – dla dziewcząt.

SpilGames.com

www.gry.pl

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Nawigacja MapaMap 8.6 z największa bazą adresową w historii

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...