24/04/2009

Technologia D-Link Green

D-Link Green to szereg proekologicznych mechanizmów implementowanych w urządzeniach sieciowych firmy D-Link, które pozwalają na zmniejszenie zużycia energii elektrycznej nawet o 73%, ograniczenie emisji ciepła oraz wydłużenie żywotności sprzętu.

Podstawowe funkcje tej technologii to:
logopiecz_szare-na-zielone•    Kontrola statusu łącza: jeśli urządzenie sieciowe wykryje brak aktywności na jednym z portów (np. komputer do niego podłączony nie jest włączony), zostanie on ustawiony w tryb oczekiwania, znacznie zmniejszając moc przeznaczoną do obsługi danego połączenia (w przełącznikach i routerach)
•    Kontrola długości połączenia: wykrywanie długości kabla Ethernet i dostosowanie do niej optymalnej ilości energii potrzebnej do obsługi połączenia (w przełącznikach i routerach)
•    Harmonogram Wi-Fi: automatyczne wyłączanie punktu dostępowego sieci WLAN w godzinach, w których sieć bezprzewodowa nie jest używana (w rozwiązaniach bezprzewodowych)
•    System reakcji na niską temperaturę: automatyczne wyłączanie lub zmniejszenie szybkości obrotowej wentylatorów (w przełącznikach)
•    Kontrola braku aktywności: automatyczne wyłączenie dysków twardych (w urządzeniach wykorzystujących systemy pamięci)

D-Link stosuje także zasilacze z certyfikatem ENERGY STAR. Zasilacze, które otrzymały certyfikat ENERGY STAR, spełniają ścisłe normy wydajności energetycznej. Są one o około 30 procent bardziej wydajne, niż modele konwencjonalne. Technologia D-Link Green chroni także środowiska naturalne przed szkodliwymi substancjami, w oparciu o dyrektywę RoHS (2002/95/EC). Do pakowania urządzeń stosowane są opakowania nadające się do recyklingu.

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Windows 7 zgodny ze sprzętem D-Linka

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...