Jerzy Warchałowski dołącza do zespołu Grupy Wirtualna Polska. Jako Dyrektor Departamentu Klientów Kluczowych będzie odpowiedzialny m.in. za realizację strategii sprzedażowej spółki w zakresie współpracy z klientami kluczowymi oraz pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych.
Do zakresu jego zadań będzie należało także m.in. projektowanie narzędzi wykorzystywanych w działaniach sprzedażowych oraz opracowywanie planów rozwoju Departamentu Klientów Kluczowych Grupy WP.
Z branżą internetową Jerzy Warchałowski związany jest nieprzerwanie od 1999 roku. Od 2001 roku w portalu Money.pl, gdzie od podstaw budował dział sprzedaży. W 2006 roku dołączył do tworzonego właśnie zespołu Google CEE; odpowiadał w nim za budowę relacji biznesowych z klientami finansowymi. W Google Poland przeszedł całą ścieżkę kariery – od odpowiedzialności za jeden obszar biznesowy po zarządzanie kilkoma obszarami, m.in. handel detaliczny (w tym e- i m-commerce) oraz travel. Ostatnie półtora roku spędził w Google Headquarter w Dublinie, gdzie, jako CEE Sales Manager odpowiadał za rynki polski, węgierski, bułgarski oraz krajów bałtyckich.
Jerzy Warchałowski jest specjalistą w zakresie marketingu i sprzedaży, zarządzania sprzedażą oraz zarządzania produktem. Absolwent nauk społecznych na Uniwersytecie Wrocławskim (specjalizacja – logika).
(RED)