02/10/2014

Jerzy Warchałowski w Grupie Wirtualna Polska

Jerzy Warchałowski dołącza do zespołu Grupy Wirtualna Polska. Jako Dyrektor Departamentu Klientów Kluczowych będzie odpowiedzialny m.in. za realizację strategii sprzedażowej spółki w zakresie współpracy z klientami kluczowymi oraz pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych.

warchalowskiDo zakresu jego zadań będzie należało także m.in. projektowanie narzędzi wykorzystywanych w działaniach sprzedażowych oraz opracowywanie planów rozwoju Departamentu Klientów Kluczowych Grupy WP.

Z branżą internetową Jerzy Warchałowski związany jest nieprzerwanie od 1999 roku. Od 2001 roku w portalu Money.pl, gdzie od podstaw budował dział sprzedaży. W 2006 roku dołączył do tworzonego właśnie zespołu Google CEE; odpowiadał w nim za budowę relacji biznesowych z klientami finansowymi. W Google Poland przeszedł całą ścieżkę kariery – od odpowiedzialności za jeden obszar biznesowy po zarządzanie kilkoma obszarami, m.in. handel detaliczny (w tym e- i m-commerce) oraz travel. Ostatnie półtora roku spędził w Google Headquarter w Dublinie, gdzie, jako CEE Sales Manager odpowiadał za rynki polski, węgierski, bułgarski oraz krajów bałtyckich.

Jerzy Warchałowski jest specjalistą w zakresie marketingu i sprzedaży, zarządzania sprzedażą oraz zarządzania produktem. Absolwent nauk społecznych na Uniwersytecie Wrocławskim (specjalizacja – logika).

(RED)

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Jesień pod znakiem nowych gier Wirtualnej Polski

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...