09/06/2009

Konica Minolta 1600W z czarnym tonerem gratis

Konica Minolta przygotowała dla swoich Klientów niespodziankę – przy zakupie drukarki magicolor 1600W oferuje czarny toner o wydajności 2500 stron za symboliczną kwotę 1 zł.

Nominalna wartość czarnego toner o wydajności 2500 stron wynosi  ok. 250 zł. Promocja ważna jest
do końca czerwca 2009 lub do wyczerpania zapasów. Urządzenie Konica Minolta magicolor 1600W to najnowsza propozycja firmy dla użytkowników indywidualnych.

mc1600w

Drukarka pracuje z prędkością 5 stron kolorowych lub 20 czarno-białych na minutę. To niewielkie laserowe urządzenie, działające wyjątkowo cicho, zapewnia wysokiej jakości kolorowe wydruki dzięki zastosowaniu polimeryzowanego tonera Simitri HD. Umożliwia druk na zróżnicowanych nośnikach o gramaturze do 209 g/m2, takich jak pocztówki, papier z makulatury i etykiety, a także papier firmowy w formacie do A4 włącznie. Jest „gotowe do pracy po wyjęciu z opakowania”. Łatwą i intuicyjną obsługę zapewnia czytelny panel LCD.

Bez nazwy-1

Model magicolor 1600W w promocji z czarnym tonerem za 1 zł można nabyć u partnerów handlowych Konica Minolta.

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Touch Go 2.1 - opaska na każdą okazję

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...