28/05/2009

Partnerzy Epson gwarantują najwyższą jakość grafiki

Firma Epson, specjalista w dziedzinie cyfrowego przetwarzania obrazu, poinformowała, że 3M Commercial Graphics i Avery Dennison Graphics Division gwarantują najwyższą jakość, wytrzymałość i trwałość produktów wykonanych przy użyciu  drukarki Epson Stylus Pro GS6000 i atramentów UltraChrome GS.

„Gwarancja Jakości 3M stanowi dowód zaufania firmy w niezmiennie wysoką jakość produktów Epsona. Obejmuje folie winylowe 3M i kompatybilne laminaty 3M, gwarantując pięcioletnią trwałość wykonanych z nich grafik w warunkach zewnętrznych. Dzięki foliom graficznym zaprojektowanym i wytwarzanymi tak, aby niezawodnie współpracowały
z głowicami drukującymi, drukarka GS6000 w połączeniu z atramentami Epson UltraChrome GS zapewnia klientom 3M doskonałe jakościowo i trwałe wydruki.

epson_stylus_pro_gs6000_01-1

„Wypróbowana, przetestowana i wysoko ceniona na amerykańskim rynku graficznym, Gwarancja Jakości 3M zapewni teraz europejskim producentom grafik reklamowych pewność, że dostarczają swoim klientom niezawodne i trwałe wydruki — powiedział Rainer Schlösser, dyrektor ds. rozwoju rynku europejskiego w 3M Commercial Graphics Division. — Zaprojektowaliśmy nasze nośniki tak, aby niezawodnie współpracowały z piezoelektrycznymi platformami druku i poddaliśmy je rygorystycznym testom diagnostycznym, aby potwierdzić ich zgodność ze ścisłymi specyfikacjami produktowymi 3M”.

Podobnie Avery Dennison gwarantuje jakość swojej serii nośników MPI w przypadku zadrukowania ich z wykorzystaniem drukarki Epson Stylus Pro GS6000. Avery MPI to szereg specjalistycznych nośników do produkcji grafiki samochodowej oraz stacjonarnych znaków. Avery udziela trzyletniej gwarancji Avery Supreme Cover
na wydruki wykonane na nośnikach MPI za pomocą drukarki Epson Stylus Pro GS6000 i atramentów UltraChrome GS.

Frans Craandijk, dyrektor ds. materiałów eksploatacyjnych do drukarek wielkoformatowych w Epson Europe, powiedział: „To, że 3M i Avery Dennison gwarantują trwałość wydruków wykonanych za pomocą drukarki Epson Stylus Pro GS6000 i atramentów UltraChrome GS, stanowi dowód zaufania, jakim klienci i partnerzy darzą nasze produkty. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że GS6000 daje firmom 3M i Avery Dennison pewność, która umożliwia im zagwarantowanie optymalnej jakości wydruków wykonanych na ich nośnikach”.

Stylus Pro GS6000 nadaje się idealnie do drukowania grafiki wystawowej, oznakowania oraz reprodukcji zdjęć lub dzieł sztuki i jest wyposażona w opracowany przez firmę Epson 8-kolorowy zestaw atramentów rozpuszczalnikowych, który zapewnia doskonałą wierność barw i dużą trwałość wydruków zarówno we wnętrzach, jak i pod otwartym niebem. Wydruki schną szybciej, wyglądają lepiej i są trwalsze zarówno na nośnikach powlekanych, jak i niepowlekanych, takich jak winyl.

Przeczytaj także:   Nawigacja dobrze chroniona

epson_stylus_pro_gs6000_02-1Epson Stylus Pro GS6000 — kluczowe cechy i funkcje:
•    Przykuwające wzrok obrazy: szybko schnące, odporne na zadrapania i trwałe wydruki
•    Wytrzymałość pod otwartym niebem: wydruku są odporne na wodę i światło ultrafioletowe
•    Fotograficzna jakość: rozdzielczość do 1440×1440 dpi, krople o minimalnej objętości 3,7 pl
•    Duża szybkość: do 25,2 m²/godzinę (tryb produkcji banerów) z wykorzystaniem technologii kropel o zmiennej objętości oraz rastrowania MicroWeave
•    Przyjazność dla środowiska: atrament Epson GS z ekologicznym rozpuszczalnikiem nie wydziela szkodliwych substancji lotnych, więc wystarczy lekka wentylacja
•    Elastyczne zarządzanie papierem: obsługuje ciężkie rolki (do 30 kg) i zawiera automatyczną rolkę odbiorczą
•    Szybka łączność: standardowe złącza Giga-Ethernet i USB2.0
•    Łatwość obsługi i pełna kontrola: duży ekran LCD, ceniony interfejs Epsona i światło alarmowe. Minimalne wymagania w zakresie konserwacji. Użytkownik nie musi wykonywać codziennych prac konserwacyjnych, co jest rzadkością w przypadku drukarki rozpuszczalnikowej.

Udostępnij ten artykuł...

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...