29/05/2009

PPP Marketing rusza z nowym sklepem Apple

Fani urządzeń z jabłuszkiem pod adresem Appple.pl mogą wybierać spośród najpopularniejszych produktów amerykańskiego producenta. Do wyboru są zarówno najpopularniejsze produkty Apple’a jak i te z najwyższej półki.

Użytkownik ma do wyboru zarówno całą gamę urządzeń – począwszy od iPodów poprzez iPhone’y aż po komputery stacjonarne i przenośne, w tym również te dla profesjonalistów. Nie zapomniano również o bardzo bogatej gamie akcesoriów do urządzeń. Ciekawą propozycją jest Apple TV – specjalne oprogramowanie służące do oglądania Youtube, czy przeglądania zdjęć na ekranie telewizora, czy też szeroka gama MacBooków – począwszy od najmniejszych (spod znaku Air), aż po MacBooki Pro.

promo

„Atutami naszego sklepu są szeroka gama produktów Apple oraz akcesoriów – zarówno komputerowych jak i muzycznych. Co ważne – wszystkie produkty z naszej oferty są dostępne od ręki.” – tłumaczy Cezary Terepka, prezes PPP Marketing. Dodaje: „Naszym atutem są też ceny produktów. W pierwszej fazie, aby zachęcić klientów produkty będziemy sprzedawać w promocyjnych cenach, nawet kilkaset złotych taniej od typowych sklepów internetowych”

PPP Marketing nie zapomniał również o budowaniu lojalności. Appple.pl oferuje swoim klientom dwie promocje. Pierwsza polega na poleceniu sklepu jak największej liczbie znajomych i można stać się posiadaczem iPoda Nano. Druga, pod hasłem „Stwórz własną promocję” polega na dobraniu do określonego artykułu dwóch zestawów akcesoriów. W tym przypadku klient płaci tylko za wybrany przez siebie artykuł.

Stroną administruje PPP Marketing, firma świadcząca usługi z zakresu marketingu mobilnego. To nie pierwsza współpraca pomiędzy firmą a amerykańskim producentem urządzeń. W ubiegłym roku PPP Marketing przygotowała launch iPhone’a wsparty niestandardową kampanią e-PR na portalach sportowych i lifestyle’owych.

Appple.pl

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Apple TV i Apple TV+ na telewizorach LG również w Polsce

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...