23/04/2022

Startuje FlixClassic − platforma VOD z klasyką kinową

FlixClassic to nowy serwis VOD, który gromadzi klasyki kina z całego świata. Na platformie znajduje się obecnie blisko 300 filmów − od wielkich klasyków do kina kultowego i klasy B. Wielbiciele kinematografii mogą wybierać spośród evergreenów i zapomnianych hitów kinowych.

Widzowie odkryją propozycje niedostępne w innych polskich serwisach m.in.: Wielkie nadzieje, Góra boga kanibali, Ucieczka na Atenę, Obywatel John Doe czy Franciszek. Wszystkie produkcje dostępne są w jakości HD w oryginalnych wersjach językowych oraz z polskim lektorem lub napisami.

Startuje FlixClassic

FlixClassic – 4 ścieżki

Na tych, którzy nie chcą szukać filmów na własną rękę, czekają 4 ścieżki, prezentujące klasykę kinematografii w różnych odsłonach:

  • żelazny kanon − nieśmiertelne klasyki, prawdziwy przyspieszony kurs historii kina, obejmujący takie filmy jak: Metropolis, Lecą żurawie czy też Gorączka złota;
  • zapomniane perełki − nieoczywiste tytuły, funkcjonujące obok słynnych klasyków, np.: Młody Sherlock Holmes, Złotoręki, Ballada o żołnierzu;
  • swobodna jazda – połączenie kultowych filmów gatunkowych i najbardziej nietuzinkowych dzieł kina autorskiego, a wśród nich m.in.: Kret, Karnawał dusz, Dzika planeta;
  • gaz do dechy − dziwne, przestrzelone i czasem tandetne, choć klimatyczne rewiry filmowego świata, często tak złe, że aż dobre, np.: Plan 9 z kosmosu, Zombie 2, Galaktyka terroru.

Mamy wiele zapytań o to, gdzie można obejrzeć klasyki − stare dobre kino z legalnych źródeł. FlixClassic to platforma, na którą od dawna wszyscy czekają, my także. Dlatego chętnie wspieramy ten projekt, którego repertuar niesie za sobą unikalne wartościdodaje Kinga Jakubowska, prezeska Fundacji Legalna Kultura.

FlixClassic - nowa platforma VOD

FlixClassic – repertuar wybrany przez eksperta

Repertuar został starannie wyselekcjonowany przez Miłosza Stelmacha. Jest on kuratorem programowym platformy, filmoznawcą, krytykiem filmowym oraz redaktorem naczelnym czasopisma „Ekrany”. Biblioteka filmowa będzie rozbudowywana. Twórcy planują cotygodniowe premiery nowych tytułów. Docelowo w ofercie znajdą się kolejne tytuły z kanonu kina czeskiego, a także węgierskiego, szwedzkiego, niemieckiego, indyjskiego i wielu innych.

Ile to kosztuje?

Dla miłośników kina przygotowano dwa plany subskrypcyjne: miesięczny w cenie 12,99 zł oraz roczny w cenie 129,90 zł. FlixClassic działa w modelu sVOD – widz, kupując jeden z dwóch proponowanych pakietów, może korzystać z całego repertuaru filmowego. Wygodne korzystanie z platformy zapewnia dostęp przez przeglądarkę oraz aplikacje iOS, Android, a wkrótce także Smart TV (trwa certyfikacja). Platforma FlixClassic umożliwia oglądanie filmów na 2 urządzeniach jednocześnie.

Przeczytaj także:   CDA Premium: nowości w lutym 2022

Twórcom platformy FlixClassic od początku zależało na tym, aby współtworzyli ją widzowie. Dlatego pod koniec 2020 roku wypuścili na rynek jej testową wersję beta — Flixmojo. Testy umożliwiły poznanie preferencji sympatyków kina oraz dopasowanie platformy pod ich potrzeby.

(RED/FlixClassic)

Udostępnij ten artykuł...

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...