27/08/2009

Złoty Laur Konsumenta 2009 dla AutoMapy

Po raz kolejny AutoMapa zdobyła prestiżową nagrodę – godło „Złoty Laur Konsumenta 2009” potwierdzając tym samym swoją pozycję na rynku nawigacyjnym w Polsce.

Już drugi raz z rzędu AutoMapa zdobyła I miejsce w kategorii “Mapy Cyfrowe” w V edycji programu Laur Konsumenta. W opinii konsumentów biorących udział w badaniu, AutoMapa jest najbardziej rozpoznawaną marką wśród systemów Laur Konsumentanawigacyjnych, którą wyróżnia na tle konkurencji wysoka jakość, przemyślane i estetyczne wzornictwo oraz wysoka innowacyjność. Co szczególnie istotne, największa ilość respondentów poleciłaby AutoMapę swoim znajomym w oparciu o własne doświadczenia i spełnione oczekiwania zakupowe.

Laur Konsumenta to program konsumencki realizowany przez magazyn “Rzecz o Biznesie” – dodatek do dziennika Rzeczpospolita, który pozwala wyłonić najpopularniejsze produkty i usługi na rynku krajowym, pozytywnie oceniane przez konsumentów. Respondenci zwracają przede wszystkim uwagę na jakość produktów, innowacyjność, chęć rekomendacji znajomym, przywiązanie klienta do danej marki oraz wpływ doświadczeń osobistych na decyzję zakupu – upadłość konsumencka.